Gå til innhold

Hamansen`s E36 325i Coupe..SOLGT.....

Share

Anbefalte innlegg

Da er begge sidene fiksa.. litt dårlige bilder, men men :)

wg5waxg1i3g3ht8xec2n.jpg

dop6gnsr6ih844vb6tb9.jpg

u7zh326b0s0mn58pghkz.jpg

Har selvfølgelig tectylert hele greia etter at bildene ble tatt, om noen skulle stusse på det ;)

Bilen er nå avlevert på karroseri verkstedet, og jeg gleder meg til den er ferdig! Ny lakk på frontfanger+catkiller, grill-list, høyre forskjerm og høyre sideskjørt :)

Har bestilt time hos SWG for å legge film, dette blir gjort siste helga i Mars..og når jeg først hadde pengboka på vidt gap, så bestilte jeg nye dekk også:) Går ned til 235 bredde foran, så håper jeg unngår subbing foran nå, + at den blir litt lavere på nesen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 197
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen meninger om dette?:)

u2ijzma9pj47nlvl689i.jpg

Noe slikt må du IKKE finne på å gjøre! Svarte felger er stygt, enkelt og greit. Hadde tilsvarende felger på CLS'en jeg hadde tidligere, bare i 20", som var blitt lakkert svarte... jeg kunne ikke skjønne hvorfor tidligere eier hadde gjort noe slikt, men de er heldigvis blitt lakkert om igjen.

Husker faktisk at jeg og samboeren min kjørte til Svolvær for å besøke besteforeldrene hennes tidlig i sommer, og da mener jeg at jeg spottet bilen din på Sortland..? Den så i alle fall meget grom ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen meninger om dette?:)

u2ijzma9pj47nlvl689i.jpg

Noe slikt må du IKKE finne på å gjøre! Svarte felger er stygt, enkelt og greit. Hadde tilsvarende felger på CLS'en jeg hadde tidligere, bare i 20", som var blitt lakkert svarte... jeg kunne ikke skjønne hvorfor tidligere eier hadde gjort noe slikt, men de er heldigvis blitt lakkert om igjen.

Husker faktisk at jeg og samboeren min kjørte til Svolvær for å besøke besteforeldrene hennes tidlig i sommer, og da mener jeg at jeg spottet bilen din på Sortland..? Den så i alle fall meget grom ut :)

Hehe, nei jeg slo det veldig fort i fra meg!:) Jobber på Sortland, så det kan nok stemme det,, takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henta biln hjem fra lakkverkstedet idag, å ble godt fornøyd med resultatet! Ingen sprekker i breddinga lengre, og fronten ble blaaaank å fiiin :-) Eu godkjent er den jaggu meg også nå!:)

26.Mars blir det soting av vinduer, og om 14 dager kommer det nye interiøret.......wiiiiiiiiiiiiiiii :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt montert etter lakkings :) Nye tåkelys er montert, med xenon i.. Har også fått lagt på nye dekk, så det meste er klart for sommer nå..:)

Pics....... :mrgreen:

w2f8sg52waip2e6xhrz2.jpg

tiw76t97x5kczza0x6p2.jpg

xawvs3y67bpcze03op87.jpg

8qqjbjb7ipji8dtjnwue.jpg

rh9j9jgax3jb923fueoa.jpg

Skal hente biln imorgen hos bilpleiespesialisten..med nysota ruter.... 8) Bilder av det kommer imorgen..... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du burde sette i hvite/blå pærer i ringene også om du skal ha xenon i tåkelyktene, det matcher sååå mye bedre.. er litt drit siden det er 8 pærer i hver lykt :/

jeg har det akoratt likt som på din nå, bare med litt annen type tåkelykter så jeg kan jo egentligt ikke "klage" ;)

men siden jeg kjøpte bilen slik og ikke har giddet å fjerne xenon-kittet så velger jeg å ikke bruke tåkelysene ;) (er min meining da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns du burde sette i hvite/blå pærer i ringene også om du skal ha xenon i tåkelyktene, det matcher sååå mye bedre.. er litt drit siden det er 8 pærer i hver lykt :/

jeg har det akoratt likt som på din nå, bare med litt annen type tåkelykter så jeg kan jo egentligt ikke "klage" ;)

men siden jeg kjøpte bilen slik og ikke har giddet å fjerne xenon-kittet så velger jeg å ikke bruke tåkelysene ;) (er min meining da)

Kommer til å beholde det slik som det er nå, "alle" har jo xenon look i ringene, så jeg foretrekker å "dare 2 be different" :) Hehe.. men, alltid greit å få tilbakemeldinger :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...