Erik89 Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Hei! Edit: Da er alt solgt utenom shortshift til e36! : ) Har også orginale e36 speil om ønskelig. Selger div. deler til e36: - Org. m-tech frontfanger - solgt - Org. m-tech bakfanger - solgt - Org. m-tech sideskjørt - solgt - Org. m-tech innstegslister - solgt - Org. m-tech speil - solgt - Clutch 318 - solgt - Shortshift - BUD - Orginale speil til e36, Med varme og el. just. - BUD Alt av lister på bakfanger og forfanger følger med, de står bare ikke på siden de blei omlakkert. Før lakkering. Etter lakkering. Clutchen er aldri brukt, bare tatt ut av pakken for å ta disse bildene. EDIT: OMLAKKERT 16.06.10 - Cosmo svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 er frontfangeren strøken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2010 Oppdatert med -Org. m-tech innstegslister. Jeg skal få tatt noen flere bilder imorra av fangerene Kommer an på hva du definerer som strøken, de er ORGINALE så litt vil det nok være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Pris, og hva slags shortshift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Ja, trenger ikke være bra i lakken for bilen min er ikke samme farge uansett. Så lenge det ikke er alvorlige sprekker og sånt så er det jo flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Har du en prisantydning på frontfanger, bakfanger og sideskjørt ? Og hvor i landet holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonye36-91 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 pris på Shortshift og clutch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Pris, og hva slags shortshift ? Shortshift til 318, vet ikke hvordan det er om den passer på sekserne? kom med bud : ) Ja, trenger ikke være bra i lakken for bilen min er ikke samme farge uansett. Så lenge det ikke er alvorlige sprekker og sånt så er det jo flott. Det er det ikke, bilder kommer snart Har du en prisantydning på frontfanger, bakfanger og sideskjørt ?Og hvor i landet holder du til ? Bare å komme med bud pm pris på Shortshift og clutch? pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 Noen flere bilder i første post, skal få tatt noen bedre senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Hvorfor er den lakket hvis du skal selge den? hehe. Hvilken farge er det? Hvor mye hadde du tenkt deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 pris for bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 Hvorfor er den lakket hvis du skal selge den? hehe. Hvilken farge er det? Hvor mye hadde du tenkt deg ? Skulle bruke dem selv, men så fant jeg ut at jeg heller skulle gjøre det jeg gjør nå ^^ Jeg fikk feil farge av Christoffersen, men den ligner veldig på shwarz II Bud noteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 3000 for front og bakfanger hvis det er diffuser på bakfangeren=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 bud notert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Alt av lister på fangerene følger selvfølgelig med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå