Flip91 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Elektriske vinduer og soltak funker ikke. Noen som har vært borti det her før? har kobla på direkte strøm på soltak-motoren og da funka den. Kan det være ett relee ell no? Noen råd om hva jeg burde gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Har hørt noe om at det kan være comfortrelee som tar kvelden. den styrer el vinduer og el soltak tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flip91 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Hvordan skifter man det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Er akuratt det jeg er usikker på hvor det ligger.. prøv eventuelt å søk litt på forumet her eller google.. vet det har stått her inne et sted.. lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flip91 Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 oki takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Fant noe på et forum her.. prøv dette : http://www.bilforumet.no/3-serien/23587 ... 2-e36.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrHeLl Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Høres ut som comfort releet ja, det befinner seg under rattstammen/dørken på førersiden. Ta det ut å mål det, evnt. test med en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå