LasseEllingsen Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Hallais! Kjøpte meg for ikke så lenge siden en veldig flott E39. Veldig fornøyd! Etter noen ukers kjøring (kanskje litt mer) begynte soltaket å tulle seg. Var på kjøretur i finværet med soltaket "vippet opp" (Du skjønner hva jeg mener?) Da jeg skulle lukke det igjen ved å holde inne knappen framover, kom det en knekk lyd. Hver gang jeg skal lukke soltaket på den vanlige måten ved å trykke knappen fremover kommer denne knekk lyden. Jeg må ta soltaket bak og så justere det slik at det blir "lukket". Det er lukket, men det irriterer meg at jeg ikke kan lukke det på vanlig måte. Noen som har/hatt samme problem? Det er sommer så, HJELP?!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Har noe av det samme problemet Og nå har det gått så langt at jeg får ikke takk opp takluken. Får kun vippet den... Help?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Sikkert en av gliderne som har knekt, de er i plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Sikkert en av gliderne som har knekt, de er i plastikk. hmmm.. takk for svar! Hvordan kan jeg sjekke om det er det som er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Du må ta ut selve soltak panelet for å komme til å se hva som er ødelagt. Her er en grei diy som jeg brukte for å ta ut min for noen dager siden http://www.bimmerdiy.com/diy/e36sunroof/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2010 Det er E39 jeg har. Akkurat samme måten å gjøre det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Var på Jæger i Bergen og fikk en kar til å se på takluken. Han trykket noen par ganger på den, og nå fungerer den perfekt! Thank u Jæger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå