bergeee Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 hallo. har en e34 som selges i deler. egentlig ikke så mye og hente på den. uten om sånne helt standar deler:) bare og rope ut det som ikke er solgt før onsdag går på huggern:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bustadmo Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 du har ikke en preface bakfanger til e30 da, Bergeee? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 er ikke vits og si farge. fordi alle karosserideler er så stygge at jeg ikke tør og selge de:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Har du noen kurrante fjører forran igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2010 ja. er senke fjærer på den:) hakke sett så nærme på det. men du kan bare komme og se på det i morgen. så blir vi enig om en pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Hvor i bamble holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 svart hatthylle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 hatte hylla er jeg ikke sikker på. men jeg kan sjekke etter på jeg holder til inne på herre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 23, 2010 Share Skrevet Mai 23, 2010 Okai:) Holder til i Brevik så er ikke så langt unna da. Men vet du om senkefjærene passer på demper med orginal lengde? Litt usikker på hvor mye man kan senke på orginale dempere, men trur det er inntil 40mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2010 du kan jo godt få med demperene og da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå