Gå til innhold

Selger E36 coupé 1994 svart metalic

Pes
 Share

Anbefalte innlegg

ja, det er bra. Regna med at det er det som er markedspris på de her nå. Den har tross alt sunket en del de siste årene. :)

Kan ikke akkurat regne markedspris når bilen har gått 300.000 da

Ikke for å slenge dritt her.., men hva mener du er normal km på en 16år gammel e36?

289.000km er jo helt normalt på disse. Ofte har e46'er og e39'er ute på nettet gått lenger enn dette også.., så vil jo si det er en helt normal kjørelengde iforhold til hva som ligger på markedet. Man skal vel alltid finne noen unntak med lav km også, men disse er jo høyere priset.

Så står det jo at bilen er strøken og rustfri.., gått i tyskland og lite på norske veier.

Etter min mening så trekker ikke det ned.., men derimot heller litt opp.

Sikkert mye man kan pirke på.., men man får ikke en 16år gammel bil til 50tusen kr ny fra fabrikken heller.

Lykke til med salget ;)

Ser ut som en fin bil!

Et lite tips kan vel kanskje være å få på like hjul rundt hele og feste skiltet på frontfangeren. Har du deksler til spreder hullene eller spredere også så hjelper det bra på. Ellers skal ikke jeg pirke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel ikke si at 289.000 er en normal km. stand? Ligger MANGE som har gått rundt 200.000 og det kan kalles normalt.

Mange, om ikke de fleste, eldre e36 som har gått under 200 har vært tuklet med.

Ta evt en titt i ett eldre motorbørsen blad (etc) så ser du fort at de fleste e36 da hadde gått rundt 200.000km.

200.000km for en 92 modell er veldig lite! Og folk som forsatt ser på kilometerstanden når det gjelder så gamle biler, bør tenke seg om to ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar poenget eller ikke?

Full historikk ja, såklart.

Men MANGE biler har ikke det, og det tar meg 2 minutter, og 2 skruer å få bilen min til å ha gått 150.000km istedenfor 220.000km.

Serviceheftet kan jeg kaste etterpå.... MANGE gjør det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange bra tips her, takker for det!

AIXz: har festet skiltet, og felgen er byttet. men hadde ikke det når jeg tok dette bilde og skulle legge den ut for salg... bare ikke tatt meg til å ta noen nye bilder.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikkje hvorfor folk henger seg så mye opp i kmstand på disse gamle bilene...

Hadde skjønt det om bilen var fra 05 og nyere,

men når det er så gammelt så har det vel myye mer å si hvordan bilens generelle stand er, og hva som har blitt byttet oppigjennnom årene.

Vet om flere biler som har gått over 300.000 som har fått veldig godt stell og er i mye bedre stand enn biler som har gått under halvparten og vel så det.

Tilslutt vil jeg si at jeg er helt enig med det Joher sier litt over her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...