AlXz Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 ja, det er bra. Regna med at det er det som er markedspris på de her nå. Den har tross alt sunket en del de siste årene. Kan ikke akkurat regne markedspris når bilen har gått 300.000 da Ikke for å slenge dritt her.., men hva mener du er normal km på en 16år gammel e36? 289.000km er jo helt normalt på disse. Ofte har e46'er og e39'er ute på nettet gått lenger enn dette også.., så vil jo si det er en helt normal kjørelengde iforhold til hva som ligger på markedet. Man skal vel alltid finne noen unntak med lav km også, men disse er jo høyere priset. Så står det jo at bilen er strøken og rustfri.., gått i tyskland og lite på norske veier. Etter min mening så trekker ikke det ned.., men derimot heller litt opp. Sikkert mye man kan pirke på.., men man får ikke en 16år gammel bil til 50tusen kr ny fra fabrikken heller. Lykke til med salget Ser ut som en fin bil! Et lite tips kan vel kanskje være å få på like hjul rundt hele og feste skiltet på frontfangeren. Har du deksler til spreder hullene eller spredere også så hjelper det bra på. Ellers skal ikke jeg pirke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Vil vel ikke si at 289.000 er en normal km. stand? Ligger MANGE som har gått rundt 200.000 og det kan kalles normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 nei, hva vil du si at er markedspris på en slik bil hvis den har gått halvparten så langt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 km-standen er ganske så vesentlig ved et bilkjøp, men 260.000km i tyskland er nok ikke fullt så skadelig på bilen som det ville vært om den hadde gått det i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Vil vel ikke si at 289.000 er en normal km. stand? Ligger MANGE som har gått rundt 200.000 og det kan kalles normalt. Mange, om ikke de fleste, eldre e36 som har gått under 200 har vært tuklet med. Ta evt en titt i ett eldre motorbørsen blad (etc) så ser du fort at de fleste e36 da hadde gått rundt 200.000km. 200.000km for en 92 modell er veldig lite! Og folk som forsatt ser på kilometerstanden når det gjelder så gamle biler, bør tenke seg om to ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Så en bil med full service-historikk, og garantert km er på under 200.000 på en 1996 modell er tuklet med?? Er en grunn til at de bilene som har gått langt over 250.000 står til salgs lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Du tar poenget eller ikke? Full historikk ja, såklart. Men MANGE biler har ikke det, og det tar meg 2 minutter, og 2 skruer å få bilen min til å ha gått 150.000km istedenfor 220.000km. Serviceheftet kan jeg kaste etterpå.... MANGE gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 mange bra tips her, takker for det! AIXz: har festet skiltet, og felgen er byttet. men hadde ikke det når jeg tok dette bilde og skulle legge den ut for salg... bare ikke tatt meg til å ta noen nye bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Skjønner ikkje hvorfor folk henger seg så mye opp i kmstand på disse gamle bilene... Hadde skjønt det om bilen var fra 05 og nyere, men når det er så gammelt så har det vel myye mer å si hvordan bilens generelle stand er, og hva som har blitt byttet oppigjennnom årene. Vet om flere biler som har gått over 300.000 som har fått veldig godt stell og er i mye bedre stand enn biler som har gått under halvparten og vel så det. Tilslutt vil jeg si at jeg er helt enig med det Joher sier litt over her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 regner du markedsprisen på en bil regner du ut i fra hvilken stand denne bilen er i, da regner jeg da med i prisen hvor langt den har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 fortsatt til salgs, må bort snarest, har ikke rå til å lagre den ut sommeren her. kan diskutere pris! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Bud på 40.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 den er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pes Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 denna er solgt ja. bytta den i en stylet transporter som jeg fikk 52k for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå