Gå til innhold

Spacer sitter fast

Dufniall
 Share

Anbefalte innlegg

Prøv å varme opp litt ja, og slå deretter med en god slegge. Legg helst et trestykke imellom sånn du ikke lager kraftige merker. Du kan også prøve å løsne hjulmutterne litt og kjøre noen meter for å rikke dem litt, men vær forsiktig og ikke løsne mye, bare noen mm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke skivene er stål, men takk for tips om å legge noe i mellom, har imidlertid prøvd med hammer, slegge har jeg ikke...Hvis det er det som må til kommer jeg uansett til å treffe et eller annet det blir dyrt å reparere. De spacerne er visst installert permanent... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,har sett det på discovery...Sånn er det med oss som bor i byen :oops: Jeg får prøve å spørre på autopower neste gang jeg er der,må spare nok penger til å fikse styrestag, +evt. diverse som dukker opp da...Håper virkelig det er det eneste [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styrestag kan da umulig være dyrt å fikse.

Uansett... spacere.. når du til slutt får de av så husk på å bruke stålbørste (gjerne roterende) der de sitter.. så kan du ha på litt kobberfett f.eks. :) Slipper du å sitte med samme problem. Du får de nok av. Om de er alu og har sittet på lenge så har det nok reagert litt med stålet og irret fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar HMSW! De er alu, og de har sittet en stund, så jeg mener helt klart de har irret... Er ikke noe penetrerende spray som tar dette?

Takk for kobberfett-tips, det skal bli gjort neste gang, man lærer så lenge man leker...

Vet uansett ikke om spacer til E46 passer på E87...Men hadde vært greit å slippe nye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig tror jeg det hadde havnet en skrutrekker bak rundt hele og banket forsiktig... :) Den spretter nok av! Om du har lyst på en tur utenfor byen må du bare komme oppom så henger vi den i bukken og fikser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet HMSW! Det er veldig generøst! Jeg prøvde med skrutrekker,men kom ikke mellom, så den bare lagde merke i spaceren... Må nesten være et knivblad el. l. for å komme mellom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar HMSW! De er alu, og de har sittet en stund, så jeg mener helt klart de har irret... Er ikke noe penetrerende spray som tar dette?

Takk for kobberfett-tips, det skal bli gjort neste gang, man lærer så lenge man leker...

Vet uansett ikke om spacer til E46 passer på E87...Men hadde vært greit å slippe nye...

Prøv 5-56 eller lignende penetrerende rustløser så kanskje det løsner av seg selv:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbudet HMSW! Det er veldig generøst! Jeg prøvde med skrutrekker,men kom ikke mellom, så den bare lagde merke i spaceren... Må nesten være et knivblad el. l. for å komme mellom...

Hvor tykke er disse? Gjør ikke så mye om det blir merke så lenge den ikke sprekker.. dette har så stor flate som ligger på. Spretter nok plutselig av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...