Gjest Skrevet Mai 22, 2010 Share Skrevet Mai 22, 2010 Dette er ikke noe bil jeg skal ha, men spør for noen andre. er det mulig å få denne godkjent med 7 seter? hva må til? har sett en e39 stv med 7 seter engang, så det må jo være mulig å få godkjent? Noen som aner noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 det er ikke mulig og få BMW X5 E53 utgaven med 7 seter, men man får den nye BMW X5 E70 med 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 jeg vet at den aldri ble levert med 7 seter. jeg snakker om muligheten for å få ettermontert og godkjent dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jela Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 åja, da missforstod jeg spørsmålet ditt. jeg har ingen anelse om dette er lovlig eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 er ikke sikker på hvilken typebetegnelse en 2009 har, men den kan alle fall ha 7 seter. Kjørte en slik i påsken, å da slo vi opp i to bakerste setene. Var veeldig trangt bakerst, men for unger opp til ca 12år så funker det nok bra Men da så klart uten bagasjeromsplass.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Tror ikke det er plass til ekstra seterad på E53. Bagasjerommet er veldig kort og det vil sikkert være veldig vanskelig å få noe slikt godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Var (orginalt?) montert i den jeg kjørte.. to små seter mann slår opp bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 jørgen lie, takk for svar, men du har da kjørt en e70. ellingsen b, takker for svar der og. jeg vet at det er lite plass, men mener som sagt jeg har sett en e39 med 2 ekstra seter en gang.. samme med en 406stv.. og de er da mindre... det er snakk om å få inn to små seter til barn.. ingen som vet noe om hvem og hvordan få noe sånt godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 jørgen lie, takk for svar, men du har da kjørt en e70. ellingsen b, takker for svar der og. jeg vet at det er lite plass, men mener som sagt jeg har sett en e39 med 2 ekstra seter en gang.. samme med en 406stv.. og de er da minde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Man får jo godkjent benker med belter til i russebilen som står i alle slags retninger veldig uorginalt så det burde ikke være umulig! Problemet er å få det fint og få BT til å være enig i at du har festet alt godt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 jørgen lie, takk for svar, men du har da kjørt en e70.ellingsen b, takker for svar der og. jeg vet at det er lite plass, men mener som sagt jeg har sett en e39 med 2 ekstra seter en gang.. samme med en 406stv.. og de er da minde E39 er faktisk lengre enn x5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 mulig den er lengre, men takhøyde baki der da? så ja, vi er enige om at det i prinsippet skal gå å godkjenne en bil med flere seter.. men hvordan og hvem? i en e53.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 noen må da vite noe om dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen86 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hørt med forhandler? Uvanlig detta vettu, om det gjøres vil jeg tro det skjer i tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 vet ikke helt hvem jeg skulle spurt.... jobba hos bmw forhandler før, og kan garantere at de ikke vet noe om dette... litt uvanlig problemstilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå