HMW Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Takk for rask håndtering. Får de muligens på til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2010 jeg kan vel si det sånn at jeg kan lage slike på bestilling, har laget et par sett igjen i det siste. Jeg kjøper ikke inn så jeg kan lage flere sett når jeg ikke vet hvor mange jeg selger. Hvis dere vil ha, gi meg en uke til å lage de så fikser vi det. 350 kr for et sett pluss porto. Litt dyrere enn sist da jeg må bestille inn deler for hvert sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianosthus Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hvordan bytter man disse? Er det noe alle klarer og uten spesialverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Hvordan bytter man disse? Er det noe alle klarer og uten spesialverktøy? Alle klarer dette. Er veldig lett å komme til, og har man en skiftnøkkel tilgjengelig og fem minutter til overs så er det unnagjort Slipper omprogrammering av nivåreguleringen, samtidig som man har justeringsmuligheten på stagene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreS Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2011 enkel jobb ja. av med hjulet og av med to muttere som fester dette staget. deretter tar man ut staget og setter inn nytt justerbart. Gi beskjed hvis noen vil ha slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåre Ivar Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Hei AnderS Jeg har kjøpt meg en e61 530d for to månder siden. å syntes den er litt for høy bak. Så jeg tenkte jeg skulle sjekke inne her om noen hadde noe peiling på åssen man kunne senke e61. Jeg kom over tråden du hadde lagt ut, og ble veldig interisert i de link armene du hadde laget.... Vil gjerne kjøpe slike av deg hvis du kan lage/ har noen igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Disse kan du avertere til E39 eiere også. Samme som følger med i KW sine coilover-sett. Jeg har sånne på min touring, og det fungerer helt utmerket!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Noen som vet hvordan det er på X5 med nivåreg bak? Noe av det samme eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Det er nok helt sikkert samme opplegg på X5 også, dog er jeg usikker på lengden av stagene. Du skal nok se de like innenfor bakhjulet ditt. antageligvis i sort plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Det må sjekkes opp.... Isåfall så tar jeg ett sett, er jo enklere å kjøpe de her enn å stikke på jernvara og kjøpe delene selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Ifølge realoem så er dette samme på så godt som samtlige nyere BMW modeller med luftfjæring. Delenr 37146752797 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Ja de bruker tydeligvis samme staget på både regulering av xenonlys og høyde på mange bmw modeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 17, 2011 Share Skrevet Juli 17, 2011 Jepp, det stemmer. Skulle ikke være farlig å produsere opp en serie av dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kåre Ivar Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Jeg er interisert i å kjøpe sånne stag til min e61... Så bare å si i fra når det er produsert noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 me 2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå