Gå til innhold

Strøken/Velholdt E36 M3.93mod. Solgt!!

Share

Anbefalte innlegg

Bilen har gått i Spania og fremtrer som ny og 100% rustfri.

Tight og fin å kjøre.

Infinity skinn/Alcantara interiør som er 100% strøkent.

Er byttet til eksos med 4stk utblås bak.

Den har Dyno Chip/mapp og ca 316HK.

Norges mest velholdte tror jeg da :-)

Det er betalt Toll/Moms og den er vist uten anmerkninger.

Gjenstår avgifter for å få skilter på den.

Pris: 125.000.-

Ligger nye bilder i siste linken (side 3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ca pris med avgifter?

i fjord var avgiftene ca 95.000.-

Nå vet ikke jeg hva kjøpsprisen på denne bilen var, men du må sikkert legge på 50.000,- oppå de 95.000,- kronene.

Toll og Mva er betalt, så avgiften er pr i dag 105.000.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått i Spania og fremtrer som ny og 100% rustfri.

Tight og fin å kjøre.

Infinity skinn/Alcantara interiør som er 100% strøkent.

Er byttet til eksos med 4stk utblås bak.

Den har Dyno Chip/mapp og ca 316HK.

Det er betalt Toll/Moms og den er vist uten anmerkninger.

Gjenstår avgifter for å få skilter på den.

Pris: 135.000.- (kan ta Pen/Sprek BMW på skilter i innbytte)

Ved kontant kjøp uten innbytte er prisen diskuterbar ;-)

Eventuelt bytte likt med bil (også andre merker) i samme pris klasse.

Må være EU godkjent og fri for rust/skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beholder bilen etter å ha vurdert litt frem og tilbake, da detter er en bil som kosta nesten 800.000.- ny

og den ser fremdeles ut som ny, så kan jeg ikke selge den til den prisen (+ avg.)

Dette er en bil som ikke hadde gått for under 275.000.- hos Kong Helle bil f.eks.

Vurderes solgt for 175.000.- (uten skilter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort med bilen ettersom den er så mye dyrere nå enn den var for ca ett år siden? Da den lå for salg.

Polert den :D

Nei, det har seg sånn at ikke altid anonnse pris er riktig verdi takst/vurdering på spessielle biler.

M3 er det jo mange av (ikke alle er org.) på markede og da blir det tøft og selge til riktig pris hvis man kan få en ombygd 316 med M3 motor til under halve prisen.

M3,n er dyr/vanskelig å forsikkre(spessielt for ungdom), da Forsikringselskapene har hat mye tyveri/uhell med raske M3,r.

Å kjøre denne jeg har er som å kjøre en ny bil og så vet jeg at holder man et sånt eksemplar vedlike, så taper den seg ikke i verdi,

heller motsatt.

Hadde alderi solgt den til en som var ute etter en Drifte bil etc.. , men den har ikke vondt av å bli lufta på track days noen ganger

i året og blitt pussa og stelt med på fritiden.

Fargen er jo også spessiel ,da de fleste er vel sort,blå,rød.

Uansett, så lenge jeg ikke må selge den, så selges den ikke "billig" og på skilter er den nok lettere og selge, men da er prisen nesten hva man kan få en ny BMW for i dag, men den har ikke sjel/Historie som en M3 har :wink:

Denne er det en BMW fantast som har og som er svak for spessielle biler og det er nok neste eier også .

Problemet mitt er at jeg blitt lett forelska når jeg ser noe annet jeg liker og gjør ting jeg angrer på(utro:-) , men når jeg kommer til meg selv så angrer jeg og ber pent om unnskyldnig og håper jeg blir tilgitt [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at dette er norges peneste M3 er bare tull. Og at fargen er sjelden, er vel også egentlig ikke sant. At konghelle hadde tatt minimum 275 000 for denne høres også helt vanvittig ut. Har sett denne bilen mange ganger, så veit hvordan den ser ut. Er en fin bil, for all del, men er ikke noe spesielt med den. Ikke meninga og lage kvalm, men når en annonse innholder så masse tull, blir jeg litt oppgitt. Kall en spade en spade, og ikke en forgyldt gravmaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...