635csi Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Du holder fast på 4000,- som minstepris på RC`ene selv om to av dem er rimelig kantkjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2010 den er grei.... Har forøvrig mistet mobilen i vannet så må ta kontakt over bimmers el mail... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 di bbs rx`ene mine sitter det nesten ubrukte 205/45-17 dekk på, kan bytte di i begge hjulsettene dine, mener ikke di rc felgene dine er så mye verdt sånn di ser ut, bare et forslag, ellers kan jeg beholde di selv, kan jo låne en og prøve med henhold til bremsene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 Må tenke litt.. hehe er Felgene strøkne? Hva er dim og et på de? Bygger de fint ut? når de stod på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 8*17, et10, ikke helt strøkne men, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Du holder fast på 4000,- som minstepris på RC`ene selv om to av dem er rimelig kantkjørte? Ja gjør det... med tanke på at hvis jeg ikke får det så kan jeg pusse de opp og selge de da, men har ikke tid til det pga millitæret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Er ikke hypp på 2 stk 10" cerwin vega stroker? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Er ikke hypp på 2 stk 10" cerwin vega stroker? hehe hehe desverre....lite med annlegg i denna kjerra gitt, bygd for å gå fort... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 reiser tilbake til bodø søndag.... muligheter frem til det el vente til 9.juli.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Ingen ting er solgt ennå...Kan tas med til gardemoen raceway på søndagens autoslalom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 bumper...hjemme igjen 9-18juli. Ingenting er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 ble sugen på di sport evo hjulene dine, men så var det di penga da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M5captain Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Hva skal du ha for de RC090 felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian_B Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 ...4000,- for rc... ja var det da helge... hehe Kjøp de før autoslalomen... hehe hvis ikke kan det hende jeg risikerer å kjøre opp r- dekka.... hehe de er bare en bonus... felga som koster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå