Ajern Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 neinei, det skal du slippe! se åssen bassere i kasse du får for det
spaix Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 neinei, det skal du slippe! se åssen bassere i kasse du får for det står vell en 18'' kicker solo x med kasse til 5500 på finn:) men ja du har litt drøye priser til å være ''brukt'' værtfall når de basserene dine koster 2500kr nye, altså 2 stk er 5000kr http://www.mamut.net/dynabel/subdet533.htm å kassa koster 1100kr,
Ajern Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 alt er nytt for ca en mnd sia, og forsterkeren kom forrige uke så brukt er det så vitt blitt! så disse er i VELDIG god stand! men prisene er IKKE diskuterbare, så det får bare synes hva dere vil.. skulle ikke forundre meg og de solo xene er sprengt til den prisen
spaix Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 alt er nytt for ca en mnd sia, og forsterkeren kom forrige uke så brukt er det så vitt blitt!så disse er i VELDIG god stand! men prisene er IKKE diskuterbare, så det får bare synes hva dere vil.. skulle ikke forundre meg og de solo xene er sprengt til den prisen trur neppe den er sprengt, men bilsterio blir bare billigere å billigere for vært år som går;)
wabby Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 "Selger nå anlegget mitt grunnet skolegang." ...... "forsterkeren kom i forrige uke, så den er så åssi ny!!" -------------- Spørsmål, hvorfor i svarte kjøper du anlegg og selger det en uke etterpå når du skal på skole? Her syns jeg mye skurrer.... Hadde jeg vært deg så hadde jeg da prøvd returretten din, angreskema, etc...
mAZE Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Du har 14 dagers angrefrist. Du kan levere igjen varen om den ikke er ødelagt, ser ny ut, og få igjen hele beløpet. Jeg gjorde dette på en telefon jeg kjøpte på netonnet for litt siden. Fikk til og med igjen for portoen. Men ser du vil stenge tråden, så da gjør jeg det.
Anbefalte innlegg