BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 23, 2010 Skrevet Mai 23, 2010 Jeg skal hente campingvognen neste helg og trenger derfor ekstraspeil for at dette i det hele tatt skal være en lovlig affære. Er det noen her inne som har erfaring med hvilke ekstraspeil som er å anbefale til E46? Funker de fra bilextra eller er det like greit å klaske til med skikkelige speil fra BMW?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Ingen her som trekker campingvogn eller stor tilhenger der behovet for ekstraspeil har meldt seg?
Odd-M Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Enten kjøper du skikkelige greier, f.eks hos en campingforhandler, eller så kjøper du det billigste rælet du finner bare for å kjøre lovlig. Det kommer jo både ann på hvilken vogn du skal dra og hvor mye du kommer til å bruke disse speilene. 250cm bredde krever ganske brede speil for å se bak, 230cm er betydelig enklere.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Var å sjekka på bilextra i dag, men det rælet der til 399,- blir ikke montert på min bil! Fikk låne noe speil som du monterer framme på skjermen og panser som funker knall
Odd-M Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 De greiene som monteres på skjerm og panser kommer ALDRI på min bil, det er helt sikkert. Du er med 99,99% sikkerhet garantert riper uansett hva du monterer. Da synes jeg det er bedre å ofre speilene.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Pappa har brukt slike i 15 år på sin 525 tds uten problemer. Bruker å sette på beskyttelsestape på alle plassene speilene berører karosseri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå