JonasD Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Sålenge posten ikke streiker, så blir lista mi: Vask: Meguiars NXT Car Wash Meguiars Gold Class Shampoo Meguiars Ultimate Wash and Wax Chemical Guys Citrus Wash and Gloss Foam Cannon Karcher Valet Pro Orange Pre-Wash Meguiars Wash Mitt Shinearama Bucket m/Gritguard Valet Pro Detailing Brush Chemical Guys Miracle Dryer Lakkrens: Meguiars Ultimate Compound Meguiars Clay Detailing System Meguiars U QD og QD Scratch X Polering og voks: Meguiars Deep Crystal Polish Meguiars Deep Crystal Carnuba Voks Mguiars #16 Pro Paste Wax Meguiars Supreme MF Felg og Dekk: Bilberry felgrens Meguiars Endurance Tire Shine MG Claybar Sonax Tire App. Valet Pro Detailing Brush Meguiars App. Pads Meguiars Metal Polish Motor, gummi, lister +: Meguiars Engine Dressing Meguiars Gold Class Trim Detailer Chemical Guys Bare Bones Meguiar's Slide-Lock Detail Brush Blir vel bestilling fra SS neste
codex Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Liste over alt til nå: Vask: Prickbort Chemical Guys Grime Reaper Avfetting Chemical Guys Citrus Wash & Gloss Chemical Guys Bare Bones Meguairs NXT Generation® Car Wash 2 x18L SS bøtter inkl. gritguard Mothers vaskehanske(Myyyyyk) Meguairs vaskehanske Swissvax Detalj kost Swissvax Car Bath Lakkrens: Meguairs DC 1 Scratch x 2.0 Duragloss 101 Swissvax Cleaner Fluid (prevoks olje) 250 ml Polering og voks: Meguairs DC 2 & 3 Duragloss 105 Duragloss 111 Swissvax Concorso Voks <3 Felg og Dekk: Swissvax Autobahn Felg Voks 50 ml Bilberry Felgrens Swissvax Pneu (dekk rens/fornyer) 250 ml Swissvax Pneu kost Ez Felgbørste Random Felgbørste Swissvax Felg kost Motor, gummi, lister +: Black Wow Gummi/Plastfornyer. Microfiber og håndkler: Cobra 600 Microfiberkluter Scandic Shine's Tørkehåndkle. SS Drying Towel "updated version" Chemical Guys 530 XL Microfiberklut. Chemical Guys Elite Microfiberklut. GREEN MONSTER MICROBIFER Meguairs tørkehåndkle MicroPolish Mikrofiber klut 2 påføringsputer (for voks og Cleaner Fluid) 2 frotté håndklær Diverse microfiber kluter Diverse : Meguairs Quick detailer og clay. Chemical Guys Streak Free Glass Rens Børste til dashbord og ventilasjonsdysene. Diverse pads Swissvax Leather Care Kit NanoLotus® Bilglass Forsegling Profesjonell Sett Nanolex Urban glass forsegling Chemical Guys Sprayflaske 0,5l 3M Masking Tape Softest applicator 3 pack Chemical Guys Stripper Scent Air Freshener 450ml Uber pads 4" (Også Cyclo) blue 2-pack Uber pads 4" (Også Cyclo) Orange 2-pack Og en biltema 2hodet maskin. Eneste jeg mangler nå som jeg trenger er noe mer korrigerende og en roterende maskin, men det tar jeg når jeg får meg egen garasje MF er ikke skrevet i antall fordi jeg har mista tellinga
Dufniall Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Imponerende! Her er min lille samling sålangt, ingenting å si på lojaliteten i hvert fall: Hehe, har liksom vent meg til at AG er grei pris, kvalitet og brukervennlig... Til vask har jeg brukt original BMW-shampo (fulgte med GS-bøtta, merkelig sak btw den bmw sammenleggbare bøtta, med glidelås?) Skjønner jeg har mye å lære vedrørende påføringsverktøy, trodde svamp var greit jeg... Har brukt turtle poleringskluter til polish etc. Forstår også at jeg trenger en clay...Og noe bedre å tørke med... Men AG paint renovator kan være bra? Noen som har erfaring med denne? Fått testet såvidt på venstre skjørtet foran, som er helt blast, men merket ingen forskjell... Da er det bare å pøse på med mer å gni mye mer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå