Gjest atlis Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Vis det ikke er aircondition, så vil jeg gjerne kjøpe det framre dekslet til pumpa.. også vil jeg kjøpe slangen fra servopumpa ned til tannstanga. Kan du komme med en pris på dette ?
conan Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 ja, tror de virket. prøvde de ikke. Må vel bare legge opp en kurs til egen bryter inni cupeen
conan Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Vis det ikke er aircondition, så vil jeg gjerne kjøpe det framre dekslet til pumpa..også vil jeg kjøpe slangen fra servopumpa ned til tannstanga. Kan du komme med en pris på dette ? Er ikke helt med på hvilket deksel du sikter til. Ang servo vil jeg selge dette komplett med slanger- beholder og tannstang.
conan Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Da har jeg fått ut mere deler her Komplett airbag dash med deksel over 1000.- Elektriske sidevindu (trekantvindu) bak med vipp. Kompl med motor-wire-åpnemekanismen ledningsbit og klamring av wire. 1500.- Komplett hanskerom med øvre del, ventiler 500.- Begge sidetrekk i bagasje 300.- Orginal høytalere- ikke sprengt med innefilten for lydgjengivelse, begge sider. 500 for begge Kompett taklukekassett med motor, uten innertrekk 800.- Styringsenheten til vifta med wire, komplett 500.- Oppbevaringslomme med sigtenner og varme i seter 200.- Gulvteppe, tjukt og møkkete med bakdelen 800.- Speedometer (dette er kmstand på motor og gir ) alt virker 400.- Har også alt av deksler osv til dashbord, mittkonsoll med hull til 2 lange (dvs 4 vindusheiser) og konsoll til handbrekk samt begge askebeger som virker og er komplette. Spørr etter det du trenger og kom med bud på disse småtinga. Prøvde legge til en videosnutt av oppstart av motor, så denne kunne høres. Er en good lyd i den og turtalls villig.
Gjest atlis Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 selge alt servo samlet? som regel vis noen trenger noe til styringa så er det jo en ting om gangen. enten går servopumpa til helvete, eller så lekker tanken. eller så råtner en slange. eller så går tannstanga. er ikke vits og selge alt samla da. kan ta de slangene av deg. Du har vifta til kliman, det framfre dekslet til vifta. Med andre ord. Halvparten av "huset" til vifta. dette trenger jeg
conan Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Skrevet Mai 25, 2010 Dekselet på radiatoren som beskytter på viftebladene du mener da?!? Selve servoen blir ikke demontert ennå da jeg er nødt og flytte litt på bilen. når dette er tatt ut blir det lagt inn her og da kan du sikkert få kjøpt de slangene
conan Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Flere bilder Alle deksler til dash og sparkeplater osv Masse deler og begge skinnstolene forran Alt av listverk til vinduer osv Handbrekkbelg og grip i sort skinn 300.- Sort hattehylle med integrert rullgardin-filt. strøken 1000.- Mye rart innvendig 4 skinn sider, selges ikke løst og kun kompl m seter og baksete 5000.- siste er støyisolasjon bak dørtrekk
Gjest atlis Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Ja takk for det da tar jeg slangan, også girmansjett om den er strøken, kan finne det dekslet på huggern jeg;p
conan Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Ja takk for det da tar jeg slangan, også girmansjett om den er strøken, kan finne det dekslet på huggern jeg;p Girmansjetten er hel og pen Dekselet er solgt så du må nok til huggern.
Gjest atlis Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 kan du sende meg servoslangen og girmansjetten da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå