rakanishu Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Den er god Håper den endte opp i gode hender. Koste meg mye med bilen når jeg hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Har egentlig vært litt for lite kos med bilen for min del Har bare brukt den på godværsdager og når jeg har hatt tid, noe det dessverre har blitt for lite av. Den blir iallefall et stort savn. Når var det du hadde den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Gratulerer med salg, selv om det sikkert var litt vemodig Håper den nye eieren passer bra på den, hvor i landet er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Takker... Mildt sagt vemodig ja Men det kommer en dag der jeg skal ha meg strøken e30 igjen! Dere får vente å se hvor den dukker opp i landet, kommer nok en tråd innpå her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvalert Skrevet August 27, 2012 Forfatter Share Skrevet August 27, 2012 Bilen kommer i veldig gode hender, derfor skal det vel gå greit at den forsvinner fra min parkeringsplass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå