E39_Cato Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 sjekker interessen jeg for en 87 mod 520 med 528 motor. starter, men vil ikke gå når du gir gass.. vært byttet motor i bil 4 ganger.. og samme feil hver gang! forrige eier konkluderte da med at ledningsnettet bør byttes da dette er mer enn ferdig. får bensin osv.. bilen er helt ok karosseri messig. mørke sølv fargen og desverre mørkt panser ( ikke i samme farge).. noen som kunne vært int? vestfold / tønsberg!.. bilen blir solgt som delebil/prosjekt bil! har ikke så mye data på bilen da jeg akkurat har kjøpt den selv. men pga plass mangel vurderer jeg og selge.. skal ikke ha fantasi pris for den.. men vet at en grei e28 er vanskelig og få tak i.. er shadowline!.. bilder kommer etterhvert. og om noen viser interesse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Minstepris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Gjerne bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 beklager sent svar folkens. ble solgt alt for fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå