Gå til innhold

Pen -97 728 VURDERES solgt "svarte penger" NÅ MED BILDER!!!


Lasse83
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge landeveislokomotivet mitt da jeg har innsett at det er for dyrt å holde to biler 100% hele veien.

Cossmossort metallic, sort skinn (strøkent), plastic fantastic treimitasjon, steptronic, takluke, cd veksler, gått rett under 200000km, eu ok november 2009, ingen heftelser.

Fullt servicehefte frem til 170000 mener jeg det var.

Photowerkz her inne har tatt noen bilder av den og de finnes i tråden hans, skal få lagt inn noen selv når jeg har fått vasket den og fått tak i ett kamera som virker.

Pluss med bilen:

-Hellakk + rustfjerning 2009 (utført av en som driver med det, ikkeno jallamekk, sandblåst og syregrunna de stedene rusta var, taket er ikke lakkert da dette var veldig pent, ikke lakkert pga mye jobb å demontere, remontere takluka)

-Komplett shadowline 2009 (ALT utvendig listverk nytt, inkl skrapelister under dørene)

-Skiver og klosser rund baut 2009

-bærearmer foran 2009

-endeledd venstre side 2009 (høyre følger med)

-20" gs black edition 2009 (høyre bakfelg noe skadet i kanten pga felgen velta etter hjulskift)

-17" vinterhjul med hakkapelitta r dekk (dekk nye 09, felger litt flasset i lakken)

-35%solfilm helt frem

-Toughguard lakkbehandling 09

-påsveiset to stk doble enderør på eksosen, utført av svendsen eksos som også freste ut i fangeren, PENT

-senkefjærer H&R 35+15mm (ikke senket bak, men fjærene følger med, 4-hjulskontroll utført)

-Olje+filter skiftet dobbelt så ofte som serviceindikatoren sier

-digital tosone klima

-nye dempertopper foran 2009

-xenonkit i hovedlys

Minus med bilen:

-Sprekk i frontfanger, ca 15 cm, hadde ett liote uhell i vinter og fangeren delte seg i to, den som står på nå har som sagt en sprekk og er i en annen nyanse av svart, plastsveising og lakkereing utføres muligens før ett evt salg om jeg har penger, ellers kan dette sikkert formidles videre til evt ny eier

-trenger ny innerskjerm høyre foran pga samme uhell, skiftes evt før ett evt salg

-noe klakking fra forstilling, tror dette er casterstaget venstre side

-en bakfelg har noe skade (kanten som er nevnt tidligere, ikkenoe skjemmende)

-liten bulk i høyre kanal pga feil løftebukk som ikke var riktig justert

For å få bilen 100% i mine øyne må fangeren repareres og lakkeres, og man kan evt sette på sideskjørtene til 99 modellen for å skjule bulken i kanalen (bulken er ikke stor)

Sikkert mye mer jeg har glemt, alt av kvitteringer i min eie er samlet i en perm som selfølgelig følger med.

Prisantydning 170000,- skambud blir ikke vurdert da jeg ikke MÅ selge bilen.

Bilen står i oslo og jeg kan nåes på 98802446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...