oddis Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Tja... har prøvd litt 400mm og det funker helt ok syns jeg. Selvfølgelig MED bildestabilisator. Ankepunktet er at linsa jeg vil ha koster 13 sure lapper. Edit: Har du redigert bildene dine? De ser veldig freshe ut. Jeg har 18-200mm IS objektiv, og kan det være den 11 ganger optiske zoomen som taler til min ulempe kontra din 3,6. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 problemet med en 400 linse er at du må holde kameraet så sinnsykt i ro,... Eller dra med stativ. Har en fin sånn som bare er en stav, gir mye støtte og er enkel å ha med seg Skal nok handle meg et allround objektiv som går til 200mm når det er litt penger tilovers (sellom det føles som det aldri er det). Nå har jeg bare det 18-70mm som fulgte med i kittet. Blir vell noe sigma tenker jeg, billig og bra 18-200mm hadde vært fint. Ser den at du skulle hatt litt mindre enn 55mm når man har lyst til å ta litt nærbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå