aplet86 Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Da ble E39`n solgt, og ny sommerbil kjøpt inn Bilen er en 97 mod 318 cab, med bare 155 000km på telleren. Den er montreal blå met, med svart skinninteriør. Bilen har M3 Frontfanger, og 18" helt nye felger, som forøvrig skal selges. Så hvis det er noen som er på utkikk etter nye felger så send pm! Innbytte er også aktuelt Planene er: *M3 Diffuser Bak *M-Sidelister *Effektpotte *Ringer til instrumentene *M-Matter *M-Pedaler/Fotviler *M-girspak m/lys *Nye felger *Senk *Vite blinklys på siden Skal også fjerne lyktesenkerne foran selvføgelig. Legg gjerne igjen kommentarer om bilen, og om hva jeg burde gjøre med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 I kveld er det polering av bil:) Har også byttet bort felgene i org M-Sport felger. Gleder meg til å få de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Da har jeg fått vasket litt og gjort littegrann. Har fått på vite blinklys på sidene, samt M-Matter og M-Girkule. Også fått på Alu ringer rundt speedometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Som dere ser trenger den en polish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Pen bil,men anbefaller å smøre inn skinne så det ikke blir tørt å sprekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Det har jeg gjort, har fått full skinnrens, både fra Autoglym, og en skinnrens med svart farve i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Nice det er bra,da holder det seg mye lenger.Hadde ikke godt langt heller så godt utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Ja syns da det I morgen kommer nye felgene også! Gleder meg litt... Har også bestilt M3 diffuser bak og M-lister.. Så det er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Det er bra godt å se det går riktig vei med stylingen hehe Kan aldri bli feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Godt utgangspunkt Bra at du byttet felgene Jeg ville også vurdert å farget opp skinnet for å få bort slitasje, samt kjøpt en cd-spiller som matcher resten av interiøret. Ellers er du relativt i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Som sagt, har farvet opp skinnet Ja, den sølvfarga driten skal ut. Skjønner ikke hva folk tenker på når de kjøper noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Så utrolig bra ut dette:) Hjelper seg:P Er ikke super fan av crome front lykter selv men pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 Er ikke så happy for crom jeg heller, med tiden blir de nok byttet ut til svarte lykter m/ae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Som sagt, har farvet opp skinnet Ja, den sølvfarga driten skal ut. Skjønner ikke hva folk tenker på når de kjøper noe sånt.. skinnrens med farge kontra oppfarging av seter blir som å sammenligne bilpolering med farge og hellakkering Men dersom resultatet ble bra så er jo alt på topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Da var nye felger kommet på, må si meg meget fornøyd =) Senkesett er bestilt, og kommer forhåpentligvis i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå