Gå til innhold

97 mod E39 525. Selges Bud ønskes


 Share

Anbefalte innlegg

Hei selger en E39 525.

Den har gående toppakning. Nytt pakningsett følger med. Sammt bolter. Bilen har m5 frontfanger, angle lys. Motor å gear funnet topp før pakningen gikk. Det er automat som girer fint. Det er farget glass, telefon. Stoff seter. Bilen er grå.

Den har gått ca 233.000. 18" sommer og 16" vinter. 4x el ruter. det er en gammel bil så er jo ikke 100% strøken. Litt små plukk er det men ikke noe rust eller skader i lakk. Bilen fremstår som bra i forhold til alder.

Får ikke lagt ut bilder men det kan sendes på E-post el MMS. Er ikke så mye inne hær så send en mld el ring.

Tlf:95301833 Krister amundsen. Bilen står ved G-Moen å må hentes på henger Pga topp pakningen. Selges helst ikke under 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert at motor og girkasse har fungert optimalt før toppakningen ble defekt.

Uansett er dette en rotete annonse. Hva med å få ut noen bilder?

Masse bilder og kun info om km stand, EU kontroll, Eierskap, årsmodell, servicehistorikk og estimert salgspris er et godt utgangspunkt til en god annonse. Igjen, bilder sier det meste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man leser så står det at jeg ikke får lagt ut bilder her men kan sendes. Jeg forteller bare om bilen siden jeg ikke får lagt ut bilder. motor å gear fungerte bra før toppakningen røyk.

Men hvis dere har så jævlig mye i mot om åssen man skriver en annonse så kan dere sikkert gi faen i å lese den.

Skriver bare ting som det er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du presterer å bli forbannet av et annonsetips, så har du et problem for disse bemerkningene vil du uansett få av andre som er interessert i bilen. Det er faktisk du som skal selge en bil og da har du som selger veldig mye å tjene på av å være informativ og imøtekommende med potensielle kjøpere (som meg selv).

Dette er et forum for medlemmer som er over normalt interessert og her stilles det høyere krav enn ellers. Men det er du som skal selge bilen, så får du spørre deg selv om du vil ha mest mulig for bilen eller ikke.

Lykke til med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke rart han blir irritert når du kommenterer at det er en rotete måte og selge en bil på.. vmen nok om det, du kommenterer hva du vil =) foresten så er det jeg som skal selge bilen, dette er kammeraten min som hjalp meg med og legge den ut her, siden jeg ikke hadde profil her ennå. litt om det dere lurte på:

har service historikk oss den gamle eieren.. sier han da. men bilen er strøken den, er kunn den topp pakningen og kansje en demper som bør skiftes.. pakningen gikk når jeg var en tur i trysil når det var 36 kalde ute, så frostveska frøys desverre =/, men ellers så er det ikke noe og si noe annet om motor og gir.. den bruker verken olje eller vann =) så dette er en topp motor ellers, og det er en 523 ia som sitter i ;) bilen er strøken i lakk, er kunn litt rust på bagasje lokket, men ikke noe farlig rust =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke rart han blir irritert når du kommenterer at det er en rotete måte og selge en bil på.. vmen nok om det, du kommenterer hva du vil =) foresten så er det jeg som skal selge bilen, dette er kammeraten min som hjalp meg med og legge den ut her, siden jeg ikke hadde profil her ennå. litt om det dere lurte på:

har service historikk oss den gamle eieren.. sier han da. men bilen er strøken den, er kunn den topp pakningen og kansje en demper som bør skiftes.. pakningen gikk når jeg var en tur i trysil når det var 36 kalde ute, så frostveska frøys desverre =/, men ellers så er det ikke noe og si noe annet om motor og gir.. den bruker verken olje eller vann =) så dette er en topp motor ellers, og det er en 523 ia som sitter i ;) bilen er strøken i lakk, er kunn litt rust på bagasje lokket, men ikke noe farlig rust =)

Så det er en 525 med en 523 motor? eller har jeg misforstått?

Ettersom du har fått deg profil så kan jo du som skal selge bilen få ut noen bilder.

Jeg avslutter mitt engasjement med å si at jeg er overrasket over negativ respons over tilbakemelding av at overnevnte annonse er rotete?

Men greit, folk er forskjellig og dere ville gjerne påstå at mangelfull informasjon og uleselig tekst ikke er rotete.

Lykke til :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...