Dirty Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Hei er på jakt etter en ny scorpion bakpotte til min M3 3.2l IKKE DTM Koed handler jeg ikke fra. noen andre som tar inn disse ?
Ellingsen B. Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 hvorfor ikke koed? De har bra pris på de. Evt kan du handle direkte fra england kanskje. Har du prøvd å sende de mail? BMW-coupe: Scorpion er det råeste du får til BMW her er kort video fra min gamle m3 med scorp..
Dirty Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 er noe med lyden i den potta. handler ikke fra koed, de levere ikke delene, gidder ikke sitte å vente i 2 måneder og mase 200 ganger på mail og tlf
lloydsb Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 hmmm.. aldri vært noe tull de gangene jeg har handla.. hatt pakkene i hånda i løpet av 1 uke maks..
Nagin Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Handl fra koed, alldri hatt noen problemer der jeg. hadde selv scorpion og var jævli fornøyd med det, så er ikke feil det men blir vell kaanskje litt i meste lage stressende støy på en 3.2?
Øyvind L. Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 er noe med lyden i den potta.handler ikke fra koed, de levere ikke delene, gidder ikke sitte å vente i 2 måneder og mase 200 ganger på mail og tlf Jaha! Når handlet du ifra Koed sist? Har handlet litt ifra Koed i det siste og aldri problemer med at delene ikke kommer.. Heller Koed en GS for de suger hvertfall..
Dirty Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Skrevet Mai 24, 2010 Gidder ikke ha noen diskusjon om det. har handlet 5-6 ganger fra koed, har faktisk en pakke fra februar som jeg ikke har fått enda. venter også på en foring jeg bestilte for 2 uker siden, INthe venter på en bakfanger ++ bestilte vel for 3 -4 måneder siden. husker også christer her på forumet, ventet og ventet. tror han avbestilte noe av ordren og handlet fra GS, siden delene aldri kom. så vi er 3 stk på samme verksted som aldri for delene! Gsbildeler levere delene etter 1-3 dager. KOED er søppel og kommer ikke til å handle noe mer fra de før de kan garantere leveringstiden. så ja noen norske sider som selger scorpion ?
Øyvind L. Skrevet Mai 24, 2010 Skrevet Mai 24, 2010 Ser for meg at du IKKE får noen Scorpion eksos... GS brukte 3 mnd på og skaffe meg en turteller kodestikk til en E28M5.. Vil ikke påstå at det er raskt levert.. BS Bildeler hadde før, men tror ikke de selger lenger..
///M Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 kjenner en som har eisenmann potte til salgs, send pm. er halvt år gammel og sitter på en sedan m3, kosta rundt 8000kr
Endre Hånde Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 kjenner en som har eisenmann potte til salgs, send pm.er halvt år gammel og sitter på en sedan m3, kosta rundt 8000kr Prisforlangende? Stand?
Ellingsen B. Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 http://www.scorpion-exhausts.com/ prøv å bestill direkte derfra..
///M Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 kjenner en som har eisenmann potte til salgs, send pm.er halvt år gammel og sitter på en sedan m3, kosta rundt 8000kr Prisforlangende? Stand? hei fikk snakket med han idag, han sier at den ikke er til salgs likevel siden han er i gang med en annen e36 prosjekt og skal ha det på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå