Gå til innhold

Noen bilder av min 03 E46 320dt :) rettelse, MANGE bilder :)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...

Slo fra deg LM planene? Skjedd noe mer her eller? Har du forresten noen bilder tatt på asfalt? Tenkte med høyden til clubsport splittere og klaring til dumper osv :) Blir vel splittere på min en dag også, men er litt skeptisk til så mye senking som du har i tillegg.. Samtidig vil jeg liksom senke den 20mm foran for at den skal ligge omtrent likt bak og foran. Er egentlig greit fornøyd hvordan den er bak med originalt m-understell og 9" felg ET35 og 255 dekk. Tror egentlig jeg velger litt smalere dekk neste gang og heller litt strekk. Da tåler den jo fort å senkes 10mm til, og 30-35mm foran, gjerne hvis den er en del stivere også :) Subbet såvidt en gang da jeg hadde 3 i bilen og traff en hump i veien.

Er utrolig tøff din altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo fra deg LM planene? Skjedd noe mer her eller? Har du forresten noen bilder tatt på asfalt? Tenkte med høyden til clubsport splittere og klaring til dumper osv :) Blir vel splittere på min en dag også, men er litt skeptisk til så mye senking som du har i tillegg.. Samtidig vil jeg liksom senke den 20mm foran for at den skal ligge omtrent likt bak og foran. Er egentlig greit fornøyd hvordan den er bak med originalt m-understell og 9" felg ET35 og 255 dekk. Tror egentlig jeg velger litt smalere dekk neste gang og heller litt strekk. Da tåler den jo fort å senkes 10mm til, og 30-35mm foran, gjerne hvis den er en del stivere også :) Subbet såvidt en gang da jeg hadde 3 i bilen og traff en hump i veien.

Er utrolig tøff din altså :D

hei, ja LM planene ble ikke noe av. siden jeg fann disse endel billigere :) pluss synes de ser ganske fine ut de jeg har kjøpt også :)

har ikke skjedd so mye mer. har litt pengemangel og lite lysten på å skru for tiden :P

har fått godkjent senkesett med BT, tatt på tårnstiverstab fremme og nye bremseklosser og skiver :)

har ingen bilder på asfalt. men kommer :D bilen er ganske so høy framme selv med 45mm senk, har kjøpt meg senkeskåler på 10mm for å få den litt lengre ned :) men har ingen problem med fartshumper og fortauskanter osv. :) stiv og fin er den og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Sett en del andre som er senket sånn 50/30 og liknende, men denne ser så mye lavere ut p.g.a. bilder på gress. Skulle gjerne sett hvordan det var på asfalt. Men denne er vel senket 25/10 mer enn original m-sportunderstell da? Tenker litt på 45/25 senk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 months later...

Er Breyton Flame du har som felger? Du har ET44 bak, men foran? Hvordan er det med 235 foran på 8,5 a? Hadde det ikke vært bedre med 225 foran for å få litt nærmere lik strekk? Vurderer litt disse felgene selv, men vet ikke hvilket innpress det er på de jeg vurderer. Får se litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...