Gislius Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 Hei! Her er da min kjøremaskin Litt info; BMW 728iA E38 Motor & gir M52B28TU Tiptronic Hjul R20 Larzon Innovation med gull senter polert ring Foran 8.5 ET20 245/35 R20 Yokohama Advan Sport Bak 10 ET20 255/35 R20 Yokohama Advan Sport/ Ting som er gjort i mitt eie - Nye felger - Tatt av klister og N merke Ønskeliste - Contour seter - Coilovers - Hvite blinkers bak Tips og triks osv mottas med takk, både positive og negative Utstyrsliste Type 728I (EUR) Dev. series E38 () Line 7 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.80 Power 142 Transmision HECK Gearbox AUT Colour OXFORDGRUEN METALLIC (324) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 1998-11-24 Order options No. Description 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 303 LT/ALY WHEELS/ELLIPSOID STYLING 60 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 549 RADIO CLOCK 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 670 RADIO BMW PROFESSIONAL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 202 STEPTRONIC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Information No. Description 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV Slik så bilen ut da jeg kjøpte den Noen raske interiørbilder Så fikk jeg på noen nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 24, 2010 Share Skrevet Mai 24, 2010 hmmm.. spennende legg ut noen flere bilder da.. har alltid sett for meg at en 728 vil være slapp på så tung bil :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2010 Skal få tatt noen bilder inni og, har bare ikke tatt vårpussen der^^ Var lei etter 5 timer med boning igår xD Atlså, er ikke noe racerbil da ^^ Men den er kvassere en den gamle e34'n min,520 manuell.. Slik osm jeg husker, føler jeg at den er like rask som 523iA e39 jeg hadde! Som sagt, skal bare fungere som cruise/langtur bil, skal jeg kjøre fort har jeg en 300zx i garasjen ^^ Men må vertfall si dette, fy faen for en kongebil å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2010 Da har jeg fått utstyrslisten, takk for det! Ikke verdens mest spennende, menmen! Type code GE41 Type 728I (EUR) Dev. series E38 () Line 7 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M52/TU Cubical capacity 2.80 Power 142 Transmision HECK Gearbox AUT Colour OXFORDGRUEN METALLIC (324) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 1998-11-24 Order options No. Description 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 303 LT/ALY WHEELS/ELLIPSOID STYLING 60 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 438 WOOD TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 549 RADIO CLOCK 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 670 RADIO BMW PROFESSIONAL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 202 STEPTRONIC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING Information No. Description 602 ON-BOARD MONITOR WITH TV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Grattis med noe som er en av de peneste bilene BMW har laget. Utrolig grom bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 der fikk vi sett lit mer.. strøken bil.. digger de "gamle" 7erne utrolig komfort i de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Takker =D Ja, ikke någe vondt å sei om komforten Eneste er at førersetet kunne gått LITT lavere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Skal få tatt noen bilder inni og, har bare ikke tatt vårpussen der^^ Var lei etter 5 timer med boning igår xDAtlså, er ikke noe racerbil da ^^ Men den er kvassere en den gamle e34'n min,520 manuell.. Slik osm jeg husker, føler jeg at den er like rask som 523iA e39 jeg hadde! Som sagt, skal bare fungere som cruise/langtur bil, skal jeg kjøre fort har jeg en 300zx i garasjen ^^ Men må vertfall si dette, fy faen for en kongebil å kjøre! Gratulerer e ny fin bil ! Er faktisk helt fantastisk, er en sånn jeg lærekjører. Komfort til tusen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Gratulerer med fin e38! Facelift og greier Fineste karosseriet bmw har laget, enig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Meget fin cruisebil dette, ja. PS! Det gjør sikkert ingenting om du slenger opp en bildet av ZX'en også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Haukefer, er jo grei øvelsekjørebil det 740AV, Jepp, blant di peneste ja! Hva er forskjell på faceliftene på disse? har ikke satt meg så mye inn i di enda ^^ Har vertfall ikke xeonon *-) Å takk alle sammen Skal se om jeg ikke finne et bilde av zx'n ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Ikke peneste zx'n, men skal jo bare brukes på bane Interiøret er mer ribbet, og bur og bøttestoler er satt inn ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Haukefer, er jo grei øvelsekjørebil det 740AV, Jepp, blant di peneste ja! Hva er forskjell på faceliftene på disse? har ikke satt meg så mye inn i di enda ^^ Har vertfall ikke xeonon *-) Å takk alle sammen Skal se om jeg ikke finne et bilde av zx'n ^^ Facelift utgavene (fra 09/98) har noen har noen eksteriørmessige forskjeller, noen få interiørmessige og en del på elektronikken ++ Sånn eksteriørmessig forskjeller kan jeg nevne: frontlykter og blink+ lister under, forskjermer, sideskjørter+lister under dørene, baklykter og nyrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Haukefer, er jo grei øvelsekjørebil det 740AV, Jepp, blant di peneste ja! Hva er forskjell på faceliftene på disse? har ikke satt meg så mye inn i di enda ^^ Har vertfall ikke xeonon *-) Å takk alle sammen Skal se om jeg ikke finne et bilde av zx'n ^^ Ja, klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 baklys med hvite blinklys hadde gjort seg da ellers er det en meget pen bil. her er et bilde av mine E38er. en facelift og en pre facelift. faceliften mangler desverre litt deler foran fordi noen stjal det :S men man ser forskjell på lykter og grill her. den største forskjellen på facelift og pre facelift er lyktene fremme. og el systemet i bilen. faceliften fikk også skjørter for å dekke kanalene. og lister i bunn av dører og skjermer som gjør at overgangen mellom bil og skjørt blir mykere. og facelift fikk baklykter med klart glass. 2001 modellen fikk hvite blinklys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå