Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoi!

Kjøpte meg Bilstein-dempere og H&R-fjærer fra Turner i USA til touringen, men der fulgte det ikke med TÜV-papirer, da slikt ikke er påkrevd over there.

Bilen skal til godkjenning neste måned, og jeg var derfor på vei til å printe ut papirer fra websiden til H&R.

Det jeg etter hvert oppdager er at i papirene står det at fjærene mine er sorte av farge, mens de faktisk er røde.

Har noen andre opplevd det samme?

Fjærene mine senker 35/25, dersom noen har tips til riktige papirer.

Nærmeste jeg kommer er http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/22010/1468/29722.PDF, men der står det altså at de skal være sorte.

Skrevet

Ahoy og en update!

Har funnet ut at jeg har fått fjærer til sedan, selv om forhandlersiden sier at de er til samtlige modeller, bortsett fra cabriolet.

TÜV-papirene stemmer med både farge og senk, men der står det at fjærene er til "Limousine (Stufenheck)".

Samtidig svikter RealOEM meg, og nekter å gi meg delenummer på standardfjærer til både touring og sedan, så jeg får ikke kryssjekket.

Jeg får prøve å få det godkjent, eventuelt kjøpe nye.

Skrevet

Hørtes jo rart ut at det skal være like på sedan og touring men ikke på cab. På e46 å er det ihvertfall touring og cab som deler fjærer. Det er på grunn av vekten/nyttevekten bak regner jeg med...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...