Gjest atlis Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Selges kroner 500, ikke noe uling ellernoe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Hei. Er det denne uten eller med diffrensial?? evt komplett? Lekker/ånder den noe?? ring meg evt på 93025922 mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Det er samme som står på din fra før. Ikke som jeg har sett. Er på jobb. Så får ikke ringt. Men du må gjerne komme og hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Det er samme som står på din fra før. Ikke som jeg har sett. Er på jobb. Så får ikke ringt. Men du må gjerne komme og hente den. Hei. Jeg fikk tak i diff så da trenger jeg ikke din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martlu Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 er det sperrediff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 er det sperrediff? Nope. Det er ikke orginal diffen, men holder for meg så jeg kommer meg dit jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 tror ikke han spurte deg Nomerzy. Dette er ikke sperrediff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nom3rzy Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 tror ikke han spurte deg Nomerzy.Dette er ikke sperrediff.. å F***^ trodde det var du som skrev til meg jeg hehe.. ekke greit å værra blind Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 hei hei. hvor blir det av dørtrekka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå