Gå til innhold

FILM:Jørgen_A's 802whp E30 'M3' S38 turbo @GB Vålerbanen

Share

Anbefalte innlegg

Jeg snekret sammen en liten film fra litt morokjøring med Jørgen_A's her på forumet (JAAS Performance) E30 'M3' med S38B36 turbomotor på Vålerbanen under Gatebiltreffet i helgen :)

900hk sies det..

Prosjekttråd om bilen

Tar imot kommentar på hva som er bra/dårlig med filmen. Er helt i nybegynnerstadiet, og dette er den 2. film jeg redigerer.. prøvde å unngå dødperioder etter beste evne.. (Ikke at det er noe stort problem med 802whp! :lol: )

4shz3vh0gbcomcyf9mx9.jpg

zkxboko8ohgvz457frf1.jpg

1vqpu9up16zmzmp8ps38.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skulle nok ha fått mer film utenifra, men rakk ikke å få mer på bånd, så da ble det å gjøre det beste ut av det materiale man hadde. Hadde jeg filma flere heat med kamera på bilen hadde jeg også flyttet litt på dem, slik at vi hadde fått litt andre vinkler, og mer moro.

Hører at Tremec kassa ikke har det helt bra på noen av klippene høres det ut som.. ;)

Ser også at jeg har skrevet "og" isteden for "opp" i en av setningene på slutten...sånn går det da man er for opptatt at alt skal stemme, og leser det man tror man skrev...hau!

Ellers takk for positive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul film :) ! Dæven for ein motor... kjører nok frå det meste den der!!?

Grei film for spesielt interesserte. Skulle du laget ein meir 'underholdende' film ville eg kuttet vekk mykje, filmet meir utenfra og kun tatt med det 'kuleste' av klippene (men behold litt, sjølvsagt). Musikk hadde og gjort filmen mykje bedre ;) (men ikkje slik at sangen overdøver motorlydene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok "litt mye av det gode" her, det skal jeg være enig. Hadde som sagt ikke så mye variasjon å gå på.

Tenkte på musikk, men det er veldig vanskelig å balansere hvor mye musikk oppimot motorlyd. Selv river jeg meg selv noe jævlig i håret over andres filmer der musikken ødelegger veldig mye av motoropplevelsen.

Samt at komersiell musikk i youtubeklipp medfører at lyden dubbes automatisk av youtube pga av opphavsgrunner, så da har man plutselig en film uten lyd totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er bra den oddis! Er begrenset hvor mye bedre det kan bli da det var gul flagg på banen ett sted hele tiden+ att bilen trengte en og annen avkjølingsrunden. Skal du til rudskogen på juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er bra den oddis! Er begrenset hvor mye bedre det kan bli da det var gul flagg på banen ett sted hele tiden+ att bilen trengte en og annen avkjølingsrunden. Skal du til rudskogen på juli?

Rudskogen i Juli vet jeg ikke ennå, men isåfall har jeg allerede noen ny ideer på hvordan vi kan få bedre lyd og diverse. Samt at kameraplassering nok skal justeres en smule, slik at vi slipper å filme den fine veltebøyla di enda mer enn hva som skjer foran bilen :lol:

Nå er jeg sjelden oppover Nordmøre, men det hadde vært litt moro å arrangert et 0 til 300 run med kamera inni bilen, tror du ikke? Fått bryti alle spådommer om at E30 er udugelig i 300km/t ;) Syns du må ta litt ansvar å få det på film, før du evt mister hode å legger bilen ut for salg. Monter gjerne opp en GPS i forsøket og. Ellers er det bare å slå på tråden om du skal nedover i disse trakter igjen. Jeg har den perfekte testbane siktet ut. :drink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...