Sonicx66 Skrevet August 2, 2010 Share Skrevet August 2, 2010 har en stasjoner pc og som kansje kan vere intresant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Tja, hva byr du evt? Hadde vært greit å blitt kvitt hele bilen da, så jeg tror jeg lar denne tråden gå litt til før jeg plukker biter som ikke kan erstattes av den. Hva slags PC er det du har da evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 er en som har blit bykt opp fra scrach:P 200 gig hardisk. har noen 40 gigere liggende om d er av intresse. har 3 gig ram. amd athlon 4200 x2 prosessor. dvd brenner. om eg ikke har 2:S:P masse vivter med lys osv viftestyring. 256mb sjermkort. av type shappire radeon. msi hovudkort. x-gear devil kabinett. rødt.+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Nja.. Tror egentlig jeg står over den PC'en.. Sikkert grein den altså, men har andre tilbud om PC'er også. Vi får evt se når/hvis jeg plukker den i fillebiter og selger den... Har ett par intressenter som muligens vil ha hele bilen, så får jeg se ) Men takk for tilbudet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 det står skilt på bilen idag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Yepp... Skiltene står på. Og bilen er kjørbar med ett annet batteri. Den starter og går, men når den stoppes er det ikke nok strøm til å starte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 4, 2010 Share Skrevet August 4, 2010 okei, er dynamo'n gåen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 4, 2010 Forfatter Share Skrevet August 4, 2010 Ikke det jeg vet. Tror rett og slett batteriet har tatt kveld. Ladet bra sist jeg brukte bilen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonicx66 Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 1k for dash osv som eg nevnte? men vurdera å sjå på bilen når ej kjeme heimjenn fra sjøna men frykta att der e for masse rust til att ej vil ha carossen:S kor gale d e på carosserie? ser d der e sjerma å døre so e goen:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Er ikke sånn veldig mye under... Hull under der dørken går over i torpedovegg begge sider. Små hull. Ellers så er det ett på venstre side bak på kanalen som jeg vet om... Så er det jo det jeg har tatt bilder av da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 S O L G T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg