brunsame Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 okey! da blir mitt stående en stund til vertfall!
destroyy Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Begynte å koble opp håndbrekket idag, sånn passe fornøyd. Blir fullført imorgen Hvordan koblet du dette inn på de eksisterende bremserøra? Driver å skal koble selv nå men er litt usikker seru
e28turbo Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Begynte å koble opp håndbrekket idag, sånn passe fornøyd. Blir fullført imorgen Hvordan koblet du dette inn på de eksisterende bremserøra? Driver å skal koble selv nå men er litt usikker seru Hei. Du kobler bremserøra som går bakover via denne. Sylinderen er normalt åpen.
e28turbo Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 øøøh?? Dette er en e28, ikke sant? På e28 er det jo 2stk bremserør som går bakover. Ut ifra bremsesylinder er det to utløp, høyre fram/bak, å venstre fram/bak. Du må koble om y-leddene slik att en krets blir fram å en blir bakbrems. Det hydrauliske håndbrekket må kobles inn før y-leddet. Du legger opp ett bremserør fra hovedsylinder som går til innløp på håndbrekk sylinder, legger så opp rør fra utløp h.brekk sylinder å frammover til y-ledd som igjen er koblet til bakbremsene. Capish?
destroyy Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 e28 ja... Tja, trooor jeg skjønte deg nå.... Så mine fantastiske paint skills igjen
e28turbo Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Jeppz!!! Må bare si, du imponerer med fantastiske paint skills Hehe
destroyy Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hehe takk takk ^^ Takk for hjelpen forresten Blir denne å se på no gatebil til sommeren da?
e28turbo Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Bare hyggelig!! Håper på å bli ferdig til gatebil på rudskogen i juli
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 har lest igjennom alt nå driver selv og bygger e28 med bur og hele pakka.. får virkelig mye motivasjon til og komme seg ut finne på nye ting det er stor forskjell på bur priser seg jeg, tror jeg kom billig unna virker det som.. men da må jeg komme bort og se på gliset i juli da
e28turbo Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Det høres veldig bra ut Veldig hyggelig at tråden min faller i smak, gir motivasjon å nye ideer. Ang. priser på bur, så varierer det en del ja. Da jeg var på utkikk fikk jeg litt forskjellige priser rundt om. Jeg valgte det nærmeste alternativet om jeg skulle sette vekk arbeidet. Angrer ikke på det, men tror nok jeg kommer til å bygge buret selv om det blir en neste gang. Håper det blir en gatebil sesong med masse HAI bimmer!!
joachim sørlie Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 jeg tenkte også og sette bort første buret og heller bygge selv neste gang det går ikke altfor fort fremover med mitt bygg, bare 16 år.. men satser på og kjøre litt i JR klassen i powerdrift kan bli gøy du har ikke fått test gs sine coilovers?
destroyy Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Jeg bygde mitt selv, en erfaring rikere så blir vel å bygge selv neste gang å Ses vel på rudskogen til sommern da... Joachim: Jeg har kjørt 1 sesong med gs coilovers å det funker greit det
e28turbo Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Har endelig kommet meg hjem fra sjøn. Slenger ut noen ferske bilder, har lagd meg girstang å motorfester. Elektrisk vannpumpe ankommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå