e28turbo Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Liten bildeupdate. Det mangler ikke så veldig mye før den er klar for lakkering nå. Har bestilt nytt bakblekk som må byttes, så venter jeg på nye framskjermer.
e28turbo Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Du trenger ikke flere hjul til bilen da?? Har vell ganske bra med hjul. Men trenger jo alltids flere banehjul/burnehjul. Imorrå blir det oppkobling av vacuumslanger, oljeretur fra turbo og mere oppkobling av ledningsnettet til selve bilen. Har valgt å lage ett helt nytt veldig enkelt ledningsnett fra scratch, fant ut att det ble mye mere ryddig også sparer man jo noen kilo. Er ikke så mye arbeid når man først har kommet igang Mere bilder kommer!
cato'n Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Sykt fett bygg Kan du ta noen nermere bilder av oljekjøler tilkoplingen på filterhuset. å oljereturen?
Kjakan Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Gjennomført bil! Håpe på å få sjå dinne i action! Kor du kjøpe nye framskjerma?
treige Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 Bra! Innmari tøfft. Er det typen slange som gjør at den ser teipa ut fra turbo til intercooler?
joachim sørlie Skrevet Mai 12, 2011 Skrevet Mai 12, 2011 det her gir skikkelig motivasjon til og bygge noe så rått til min egen, men det får vell bli når man blir eldre og har fast jobb.. skal du ha på den krom fangern?
e28turbo Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Gjennomført bil! Håpe på å få sjå dinne i action!Kor du kjøpe nye framskjerma? Handler hos Veng.
e28turbo Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Skrevet Mai 12, 2011 Bra! Innmari tøfft.Er det typen slange som gjør at den ser teipa ut fra turbo til intercooler? Ingen teip der nei
ReiRud Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Ser bra ut dette Ole Har trua på størrelsen du har valgt på turbo`n
Haakjin Skrevet Mai 13, 2011 Skrevet Mai 13, 2011 Ikke lenge te oppstart nå ;p Dette har jeg troa på, klar te NGK treffet i Surndaln neste gang da? Gidder du å ta noen bilder av når du skal skifte bakblekket? ;p Må gjøre det samme selv sjø
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå