Joachim_M5 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Føkk! fer ta d når i fer lønning, ekkje sikker på om i he mulighet t slike store kostnada no...
Mr.Silver Skrevet Juni 2, 2011 Skrevet Juni 2, 2011 Tror du gjør mye med motivasjonen til mange her inne Ole Blir helt værsting denne bilen Gleder meg til å se den live en gang
blækkbankarn Skrevet Juni 4, 2011 Skrevet Juni 4, 2011 ole!!!!!! du ska ikje skriv på ting du ska ha lakkert!!!!!!! værtfall ikke med sprittusj!!! f-x fargekode å navn på bakluka..... å ja da.. ska vell ta nånn tima med hammern på bilen din ja.. sjokk!!!
e28turbo Skrevet Juni 13, 2011 Forfatter Skrevet Juni 13, 2011 ole!!!!!! du ska ikje skriv på ting du ska ha lakkert!!!!!!! værtfall ikke med sprittusj!!! f-x fargekode å navn på bakluka..... å ja da.. ska vell ta nånn tima med hammern på bilen din ja.. sjokk!!! Hehe, d va nå far din så skræv d på baklukå. Tulling!
destroyy Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Hvordan gjorde du det med giroverføringa på kassa di? Driver å styrer med min nå, å kunne trengt no tips
e28turbo Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Skrevet Juni 21, 2011 Hvordan gjorde du det med giroverføringa på kassa di?Driver å styrer med min nå, å kunne trengt no tips Heisann! Jeg lagde noe greier selv i dreiebenken, tror jeg har lagt ut noen bilder tidligere på tråden. Er forsåvidt ikke helt ferdig med giroverføringa enda. Slenger ut noe bilder når den er ferdig
e28turbo Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Er vell på tide med en update.. Bilen er fremdeles til lakkering. Skrotten å diverse smådeler er lakkert, men i feil farge. Men nå er riktig lakk fremskaffet og bilen blir forhåpentligvis ferdig rett over helga.. Kommer tilbake med massiv bildeupdate når jeg får bilen hjem
Iz4k Skrevet Juli 1, 2011 Skrevet Juli 1, 2011 konge prosjekt! folk som deg som får meg til å sitte her på bimmers i alt for mange timer! Blir det noe gatebil a?
e28turbo Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 konge prosjekt! folk som deg som får meg til å sitte her på bimmers i alt for mange timer! Blir det noe gatebil a? Takker !! Blir ikke noe gatebil nå på juli desverre, satser på gatebil september.
joachim sørlie Skrevet Juli 4, 2011 Skrevet Juli 4, 2011 kanskje det dukker opp flere e28èr der da bare med litt mindre motor..
e28turbo Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 Vi satser på det Da håper jeg på å få henta hjem bilen imorråkveld, i riktig farge Har forøvrig bestillt steg 2 ventilfjær sett til m30 maskinen fra PPF, er jo bare enkle fjærer orginalt på toppen min. Skader sikkert ikke med crMo retainere heller.
e28turbo Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Da var bilen henta, meget fornøyd. Sliter litt med å få åver bildene jeg har tatt over på pcn. Noen som vet hvordan man legger over bilder fra iphone til pc, jeg står fast!! Slenger ihvertfall ut en smakebit, kommer mange fler når jeg finner ut av denne nye telefon satan.
blækkbankarn Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 sikkert ganske flink han som ha rætta opp na!!
e28turbo Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 sikkert ganske flink han som ha rætta opp na!! Jaa, døkti du Bota!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå