blækkbankarn Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 tru du kan takk h_vatn å! ikje rart vi ikje bli færdig med schulzen te helga!
Jørgen Lie Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Sliter litt med å få åver bildene jeg har tatt over på pcn. Noen som vet hvordan man legger over bilder fra iphone til pc, jeg står fast!! Sett USB-kabelen i pc`n, og den andre enden i iPhonen.. Så kommer det nok opp om du bil åpne mappen for bilder Så er det bare og merke og kopiere.. Drit i alt tull av iTunes osv som evt måtte komme opp.. Om ikke så går du inn på "min datamaskin", og da vil du se at disken ligger der, altså lagringsplassen inne på telefonen.. Gleder meg til å se den ferdig
e28turbo Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Skrevet Juli 7, 2011 Sliter litt med å få åver bildene jeg har tatt over på pcn. Noen som vet hvordan man legger over bilder fra iphone til pc, jeg står fast!! Sett USB-kabelen i pc`n, og den andre enden i iPhonen.. Så kommer det nok opp om du bil åpne mappen for bilder Så er det bare og merke og kopiere.. Drit i alt tull av iTunes osv som evt måtte komme opp.. Om ikke så går du inn på "min datamaskin", og da vil du se at disken ligger der, altså lagringsplassen inne på telefonen.. Gleder meg til å se den ferdig Jada, har prøvd det. Kommer ikke opp noe annet enn itunes når jeg plugger inn iphone
Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Jada, har prøvd det. Kommer ikke opp noe annet enn itunes når jeg plugger inn iphone Gå inn på utforskeren da, så får du den vel opp som en ekstra harddisk bare.
e28turbo Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Jada, har prøvd det. Kommer ikke opp noe annet enn itunes når jeg plugger inn iphone Gå inn på utforskeren da, så får du den vel opp som en ekstra harddisk bare. Ok. Får prøve d
joachim sørlie Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Kjappa på, vi vil ha bilder Og jeg har aldri hatt noe problemer med bilder og iPhone..
e28turbo Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 Da ser det ut som jeg har funnet ut av det, så her kommer flere bilder
Haakjin Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Syke satan Helt klart en av de fineste e28ene å se etter Gratulerer
Testpiloten Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Lekkert!! Mangler bare M stripene naa saa er du der!! Skal denne bilen dekoreres eller?
Jørgen Lie Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Syke satan Helt klart en av de fineste e28ene å se etter Gratulerer Her kan du høste inspirasjon til ditt prosjekt, Håkon Ole vet hva han holder på med!! Skal bli gromt å se den ferdig
Haakjin Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Syke satan Helt klart en av de fineste e28ene å se etter Gratulerer Her kan du høste inspirasjon til ditt prosjekt, Håkon Ole vet hva han holder på med!! Skal bli gromt å se den ferdig Jepp , har vært en inspirasjonskilde veldig lenge dette prosjektet Helt gromt
joachim sørlie Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Utifra det jeg ser på mobilen så ser det her veldig bra ut gleder meg til og se den ferdig montert og i slædd på et treff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå