Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter litt med å få åver bildene jeg har tatt over på pcn.

Noen som vet hvordan man legger over bilder fra iphone til pc, jeg står fast!!

Sett USB-kabelen i pc`n, og den andre enden i iPhonen.. Så kommer det nok opp om du bil åpne mappen for bilder :) Så er det bare og merke og kopiere.. Drit i alt tull av iTunes osv som evt måtte komme opp.. Om ikke så går du inn på "min datamaskin", og da vil du se at disken ligger der, altså lagringsplassen inne på telefonen..

Gleder meg til å se den ferdig 8)

Skrevet

Sliter litt med å få åver bildene jeg har tatt over på pcn.

Noen som vet hvordan man legger over bilder fra iphone til pc, jeg står fast!!

Sett USB-kabelen i pc`n, og den andre enden i iPhonen.. Så kommer det nok opp om du bil åpne mappen for bilder :) Så er det bare og merke og kopiere.. Drit i alt tull av iTunes osv som evt måtte komme opp.. Om ikke så går du inn på "min datamaskin", og da vil du se at disken ligger der, altså lagringsplassen inne på telefonen..

Gleder meg til å se den ferdig 8)

Jada, har prøvd det. Kommer ikke opp noe annet enn itunes når jeg plugger inn iphone

Skrevet

Jada, har prøvd det. Kommer ikke opp noe annet enn itunes når jeg plugger inn iphone

Gå inn på utforskeren da, så får du den vel opp som en ekstra harddisk bare. :)

Skrevet

Gå inn på utforskeren da, så får du den vel opp som en ekstra harddisk bare. :)

Ok. Får prøve d

Skrevet
Syke satan :D Helt klart en av de fineste e28ene å se etter :D Gratulerer

Her kan du høste inspirasjon til ditt prosjekt, Håkon ;) Ole vet hva han holder på med!! Skal bli gromt å se den ferdig 8)

Skrevet
Syke satan :D Helt klart en av de fineste e28ene å se etter :D Gratulerer

Her kan du høste inspirasjon til ditt prosjekt, Håkon ;) Ole vet hva han holder på med!! Skal bli gromt å se den ferdig 8)

Jepp , har vært en inspirasjonskilde veldig lenge dette prosjektet :D Helt gromt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...