Gå til innhold

JAAS Ole's E28 S38B38 PT7675BB


e28turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Bilde update, ble dsverre mobilkamera. det andre kamera har en tendens til å bli liggende hjemme:P

Pedalboks montert.

lsnaiy0rjop3j0vuuyyl.jpg

2pbf6u3t1y0uqvei7bzh.jpg

nfkz6u1d5uqt03tf3ov8.jpg

Lagde lik så greit nytt deksel foran vifte/visker hus.

cx851zohg0b7f9xmvhn7.jpg

udjoi73m2ttn6gxru5vn.jpg

tuiuusmq2538yebbrww2.jpg

Måtte frisere en del på rattstamme og modifisere litt på innfesting får å få plass.

zzil6oxctd53jrsr7ene.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom endelig den forbanna kanalen i posten. Reiser på sjøen imårra så d blir ikke gjort noe som helst med bilen på en stund nå, blir desto mere gjort når jeg kommer hjem da..

BMsport trenger omtrent 14 dager på å sveise bur, så må få levert bilen snarest mulig når man er hjemme igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da er det bare en uke igjen av arbeidsperioden, så da fortsetter prosjektet ganske snart.

Satser på å få bytta venstre kanal kjapt når jeg kommer hjem, så kan skroget leveres på BM for bursveising :)

GS coilovers skal straks bestilles, så de ligger klare på posten når jeg kommer hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Må vell ha en liten update igjen.

Har nå fått montert gs perf. coilovers rundt om. Bilder kommer.

Kanal på venstre side er bytta og jeg har idag levert bilen på BM sport for bursveising, de regner med å bli ferdige til over helga en gang. Så nå imellomtiden skal motor klargjøres. Råder HD vipper og ny MLS pakning skal bestilles fra ppf og monteres sammen med z55 kammen.

Skal få ut noen bilder meget snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle til kinnby som var på rudskogen. Snakka med eieren på kvelden der. Jævla tøff den ja.

Grillene kjøpte jeg på ebay, betalte 1500kr med lykter. Lyktene er ikke noe særlig pene, så de skal ikke brukes. E30 lyktene passer ganske bra, jeg har tenkt å prøve på e34 lykter, se om de kansje passer enda bedre. Ihvertfall veldig tøfft med disse grillene 8)

Har da idag bestillt deler hos ppf og begynnt å demontere motor så den er klar når disse kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gamle til kinnby som var på rudskogen. Snakka med eieren på kvelden der. Jævla tøff den ja.

Grillene kjøpte jeg på ebay, betalte 1500kr med lykter. Lyktene er ikke noe særlig pene, så de skal ikke brukes. E30 lyktene passer ganske bra, jeg har tenkt å prøve på e34 lykter, se om de kansje passer enda bedre. Ihvertfall veldig tøfft med disse grillene 8)

Har da idag bestillt deler hos ppf og begynnt å demontere motor så den er klar når disse kommer:)

Ja, snakka me han ej også. Bodde 10 m fra dei på campen. virka som en hyggelig fyr.. Han hadde også ein orginal ac schnitzer e28!

Vann budrunden på ein sånn grill i sta med lykter :)

Ka deler du he bestillt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestillt Råder, ny toppakning og Hd vipper. Skal levere ei blokk på borring imårra, den jeg planla å bruke viste seg å være i såpass dårlig forfatning at jeg ikke tar sjangsen på å bruke den. Ser ut som en låsering har løsna å kryssbolt har skrapt i sylinder veggen... Såå cylmo med leveranse imårra ja. Stikker samtidig innom på bm for å inspisere buret som snart er ferdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...