e28turbo Skrevet Februar 21, 2012 Forfatter Skrevet Februar 21, 2012 så ut til å gå gjevnt og fint den m30en din Litt raffsete ganglag på tomgang enda, men det kommer seg på høyere turtall..
Morty999 Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 bra dette men du har en bra vakumlekasje. det som suser og sikkert gjør att den går litt rufsette
Testpiloten Skrevet Februar 22, 2012 Skrevet Februar 22, 2012 Knallrå bil! Blir gøy å se den i sommer
e28turbo Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Skrevet Februar 22, 2012 bra dette men du har en bra vakumlekasje. det som suser og sikkert gjør att den går litt rufsette Jepp, jobber me saken
fizn Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Hmm, aldri fått med meg dette prosjektet... Imponerende motorrom!
e28turbo Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Takktakk!! Kommer mer film når d blir benking:-)
e28turbo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Skrevet Mars 6, 2012 Gleder meg brukbart jeg også Reiser på sjøen igjen imorgen tidlig så det skjer ingenting på en måneds tid. Når jeg kommer hjem skal det benkes og testkjøres. Må få den ferdig til vårtreffet på ACR. Hadde også tenkt med nedover på e30Meet på rudskogen, får se om det passer slik......
Pedi Skrevet Mars 6, 2012 Skrevet Mars 6, 2012 Hadde også tenkt med nedover på e30Meet på rudskogen, får se om det passer slik...... Håper du får mulighet til å reise på E30meet, der har jeg også lyst til å reise til hvis jeg blir ferdig med E28en min. Kunne virkelig tenkt meg å se den bilen din live...
e28turbo Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Da kommer det en update her:) Bilen er nå veldig nær prøvetur. Fikk lufta bremser og clutsj idag samt montert ferdig drivlina. Har igjen å montere frontruta og panserlåser. Gjenstår noe småtteri ellers, men prøvetur og benking kan foretas først:) benking blir det ved første anledning etter vellykket prøvetur film og bilder kommer fortløpende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå