LarsiPan Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 vel utført prosjekt Imponert over arbeidet! Takk for en hyggelig handel foresten
e28turbo Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Selv takk du Reiser da på sjøen igjen imorgen, så da blir det rolig en måneds tid. Satser på å få lakkert bilen innvendig og motorom når jeg kommer hjem, så må det lages nytt grenrør.
e28turbo Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Da var blokka ferdig borra og plana hos Cylmo.. 94mm borring og 86mm slag gir 3.579 liter ser for meg turboen vill spinne opp noen hundre omdreininger tidligere bare med denne volum økningen, pluss porta topp skader nok heller ikke. Skal bli inntresant på benking til vinters/vårs..
winchester Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Dette ser jo meget bra ut! Om du har sett Joakim Skagerlind sin BMW E28 528iA fra Sverige så er jo den et godt utgangspunkt, hehe. Lykke til videre.
e28turbo Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Takk for det Det er vell den gamle til kinnby. Snakka med eieren på rudskogen, og fikk studert perlen. Jævla tøff bil !! Liker veldig gått polizei konseptet. Vurderer faktisk annen lakk for tiden, begynner å bli mange hvite e28 omkring. Lakk plan nr.2 er forøvrig enda hemmelig
e28turbo Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Tenkte å fortsette å bruke den ja. Får se hvor lenge den henger med Håper å klare 600 hjulhester med den ihvertfall, hvis ikke er det jo masse rimelige turboer på markedet.. Har vurdert å kjøpe en precision Pt 6765,, men blir Holsetn i første omgang
e28turbo Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 Da var jeg plutsellig hjemme igjen å får fortsette på prosjektet. Har henta blokka på cylmo og sammensetting av motor pågår. Skal legge ut noen bilder etterhvert
e28turbo Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 Bilde update, ikke verdens beste kvalitet, men la gåå Nyborra/plana blokk Stempler har fått seg nye råder. Syregrunning på blankflekker Fyllegrunning Så da gjenstår det å gjøre samme prosess innvendig. Håper på penere vær fremmover så jeg får lakkert alt hvit
Jørgen Lie Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Se her ja, dette går jo fremover d, Ole Blir tøft med Polizei-stuk
e28turbo Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Noen flere bilder av dagens delekjøp. Hydraulisk håndbrems, div fittings og slanger til pedalboks. Fy satan for noen kostbare artikler disse fittings på tankene,. la gå
e28turbo Skrevet September 7, 2010 Forfatter Skrevet September 7, 2010 Da er motorom og kupè klar for lakk imårra, skal bli suverent å bli ferdig med det. Legger ut bilder av resultatet
Pitstop Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Dette ser knallbra ut....gleder meg til å se litt farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå