Bassedrammen Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Godt og høre Da blir det samme opplegg på egen maskin med kjølinga Har kun sveisa igjen der som termostaten sitter men blir jo enda litt bedre med måten du har løst det på
Bassedrammen Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Hvor mye klem blei det i m30n ? S54 står på vent ja, må prøve å klemme ut mer guffe av M30n
e28turbo Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Har ikke fått ny turboen ennå, håper den kommer før helga. Så blir det benking på mars
Jørgen-A Skrevet Januar 8, 2013 Skrevet Januar 8, 2013 Den turboen ble heeelt feil på denne motoren. Bottna den totalt på 540whp:)
Bassedrammen Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Skjønner du vil bytte ja.. Mye trykk kjørte du på ? Fikk 620hester og 900nm på siste bremsing med bilen vår på 1.4 i ladetrykk.. men clutchen var dårlig og slurra så skal på med tilton nå i vinter og bremse på nytt og mulig større turbo.. Hadde 390nm på 2500 men da begynte clutchen og slurre.. Mener og huske jeg så 750nm på 3500..
e28turbo Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Disse tallene var på nesten 1,2 bar. Måtte bare gi oss da, tenningsbank og mottrykk. Hva slags turbo kjører dua?
Bassedrammen Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Vi lade 1.1 tror jeg første året og fikk 460hjulhester og 670nm eller no mener jeg og huske.Fikk inn innmat og satte inn turbokam og lada mer men den turbokammen var ikke verdt fem flate øre med mindre man skal ha hinsides stor turbo og er kun ute etter toppeffekt.Så bytta tilbake til originale sugekammen. Men skjer mye over 1.2 bar hehe.. Husker ikke spec'n på turboen faktisk.. Sa bare til Kai at jeg skulle ha en turbo som virker.Er en comp turbo som egentlig har sitti på rallycross bilen til sverre isachsen. Men gir ikke no mer hester enn det vi har nå så skal få målt baktrykket på den ved neste bremsing og se om vi kansje skulle hatt en annen turbo Men vil gjerne ha den til og lade så tidlig som den gjør nå.
e28turbo Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Ny benking blir fremskyndet til førstkommende mandag. Regner med å være ferdig med montering av ny turbo imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå