e28turbo Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Her kommer bilder fra dagens aktivitet, så da er motorrom og kupe lakkert Alpinweis-3.
skrammel Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Takk for det Det er vell den gamle til kinnby. Snakka med eieren på rudskogen, og fikk studert perlen. Jævla tøff bil !! Liker veldig gått polizei konseptet. Vurderer faktisk annen lakk for tiden, begynner å bli mange hvite e28 omkring. Lakk plan nr.2 er forøvrig enda hemmelig Håper du går for polizei looken!! den er bare helt sykt rå..
e28turbo Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Looking good Ja det ble veldig bra, må bare gå åver en siste gang imårra. Flekke litt. Ble tynt noen plasser..
e28turbo Skrevet September 8, 2010 Forfatter Skrevet September 8, 2010 Takk for det Det er vell den gamle til kinnby. Snakka med eieren på rudskogen, og fikk studert perlen. Jævla tøff bil !! Liker veldig gått polizei konseptet. Vurderer faktisk annen lakk for tiden, begynner å bli mange hvite e28 omkring. Lakk plan nr.2 er forøvrig enda hemmelig Håper du går for polizei looken!! den er bare helt sykt rå.. Ikke usannsynlig det blir polizei look, men tror kansje de grønne partiene blir foliert, kommer ann på pris. Den som venter får se
theberg Skrevet September 9, 2010 Skrevet September 9, 2010 Lykke til med ett knallprosjekt Skal følge med her ja
Trond.S Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Mycket bra! Fint bur du har satt sammen inni der
Pitstop Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Her går det unna gitt....detta blir bra
e28turbo Skrevet September 14, 2010 Forfatter Skrevet September 14, 2010 Takker Ble litt borthefta med noe kursgreier denne uka, men til helga blir det ful drift igjen. Skal begynne med grenrør i første omgang, så blir det produksjon av nytt innsug. Får tak i s38 gasspjeld å innsugboks, så det skal tilpasses for montering. Har vell egentlig bestemt meg for innkjøp av en Precision PT6765 turbo, så om noen trenger en Holset HX55 så skrik ut!!! Den er i veldig bra stand
e28turbo Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Da må jeg skuffe de som evt. hadde håpet på polizeilook på prosjektet, har nå bestemt meg for annet konsept, dette kun for at det skal bli helt unikt. Velger å tro designet ikke blir skuffende. Ingenting røpes her å nå hva angår det nye konseptet, selvfølgelig for å unngå at noen stjeler ideen Grunnfargen blir AlpinWeis 3 \:D/
e28turbo Skrevet September 15, 2010 Forfatter Skrevet September 15, 2010 Spennande.Blir vertfall bra uannsett Håper det
destroyy Skrevet September 15, 2010 Skrevet September 15, 2010 Hvordan er planen med dashbord? Driver å leker med tanken om lekebil av min e28 også, så her har jeg noen ideer og ta av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå