e28turbo Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Det er ikke torshov tank nei. Er kjøpt hos KLracing.se Lokket virker helt greit
Mikael-B Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Det er ikke torshov tank nei.Er kjøpt hos KLracing.se Lokket virker helt greit Ja, er samme produsenten det Bare et tips, etter et par måneder med en god del bensinfyllinger vil den begynne å bli løen..
Trond.S Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Gjennomført bil du har. Gøy at noen legger såpass mye jobb i en god gammel e28 også. Effekten der må jo være helt sjuk? Åssen er noe sånt å kjøre på bane? Må slite hardt med grep ut av svingene det her?
e28turbo Skrevet Mars 22, 2013 Forfatter Skrevet Mars 22, 2013 Ja, kjenner til problemet. Hadde en 40liter tank fra summit tidligere, det lokket ble veldig trangt, men det gikk greit å få det av. På den nye tanken virker lokket mye løsere i utgangspunktet. Vi får se Effekten er helt råå, blir spennende på banekjøring Gleder meg vilt til Gatebil Våler !!
Jørgen-A Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Gatebil rudskogen suger! (For di som skal kjøre)
helland Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 var det jeg mener å huske dere sa i fjor, sa blir vel ikke å se noen av dere der?
_anders Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 Skal aldri si aldri, men skal ikke på gatebil rudskogen juli med bil på leeenge jeg hvertfall..kaos!
helland Skrevet Mars 22, 2013 Skrevet Mars 22, 2013 skjønner jeg godt ! er nok best å være der for å se
e28turbo Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 du kan jo ta å måle bredden på knuta? altså fra anleggsflata mot diff og til der bolta er på andre siden så får vi se og finni ut hvorfor dere har så god plass så skal je gmålte når je gkommer hjem til helga kanskje jeg stikke rinnom en tur på fredag da jeg kjører så og si forbi Fikk du tatt mål ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå