Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må kjøpe den TDS kassa vi sveiset om jeg da :) Kommer og inspiserer en kveld, må studere buret jeg skal kopiere :P

Den ble rekvirert av en trengende sjel på røv, dermed kjørt i filler av herren som kjøpte bilen i ettertid #-o

Du får gjøre deg en tur å innspisere ja!!

Skrevet

Må vell komme med en update her. Har ikke vært så veldig masse fremmgang den siste tiden, tiden går med på å skru på en bedritens " nybil" av en bruksbil som har streika.

Men ellers så ser det ut som det skal ordne seg med girkasse, har vært i kontakt med masse høggerier i sverige å forespurt om di kan sende til norge, ingen er særlig ivrige med det. Så løsningen på det blir nå att de sender kassen til nærmeste postkontor i sverige fra der hvor jeg bor, så jeg kan hente den der. Greit nok forsåvidt :)

Ordner seg for snille gutter :santa:

• 1 month later...
Skrevet

Her går det fint, har vært dårlig med updates i det siste. Har nylig kommet hjem fra sjøen, så ha ikke kommet igang med så mye enda. Girkassen er straks på tur til å sveises om.

Venter på att ppf skal få inn rett type lameller som passer til nykassen.

Har smått begynnt på trykkrørslaging, leverte innsugsboksen på blåsing ikveld. Må sveises om litt denne også.... man har da litt å pussle med :)

Skal få ut noen bilder snarest

Skrevet

Slenger ut noen bilder.

Har kappa litt i nykassa, er for tiden på utkikk etter ett klutsjhus.

Så om noen har en havarert 260 kasse el. så skrik ut!!!

xx8c9onkptvfmkhct7tc.jpg

h0aojgbot8it8tm334h1.jpg

569tmhmhjpltyzngobnr.jpg

q8caa7wnkqsbcpxv7f85.jpg

Skrevet

haha:P du må jo trå bremsen helt i gulvet før lysa funker da?:) må vell være bedre og ordne en ting som stakk litt over bremsepedalen og en fjær som gjorde at lyset kom på med en gang du trokka litt på bremsen og etter det så ga bare fjæra etter?:)

Skrevet
haha:P du må jo trå bremsen helt i gulvet før lysa funker da?:) må vell være bedre og ordne en ting som stakk litt over bremsepedalen og en fjær som gjorde at lyset kom på med en gang du trokka litt på bremsen og etter det så ga bare fjæra etter?:)

Som du kansje ser er braketten justerbar. Blir ikke så mye vandring med pedalboksen. Er forøvrig ikke helt ferdig denne..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...