Gman Skrevet Mai 25, 2010 Skrevet Mai 25, 2010 Har fått et noe snålt problem.. Frontlysene (orginal xenon) blinker innimellom ved gasspådrag for så å slukke en liten stund etterpå.Feilkode om at pæra har gått kommer opp i dasjen. Begge lysene forsvinner aldri men det veksler mellom høyre og venstre. Da jeg slår lysbryteren av og så på igjen fyrer begge lysene og jeg har kjørelys igjen. Så etter en stund gjentar det seg.Samme prosedyre som nevnt over. Hva er galt? Begynner pærene å ta kvelden eller er det ballast/tenner som er på vei til å ta kvelden? Lysmodul? Finnes det en ettermarkeds plug'n'play ballast som vil fungere med den orginale can-bus'n? De orginale ballastene koster jo flesk. (regner med at det er dette som er problemet men håper på noe annet:) ) Takker for svar.
Lars89 Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Vanskelig å si, men endel har slitt med dårlig jording, spesielt i baklysa. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=512469
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Ville prøvd å byttet pærene først da de er desidert billigst! Utover dette kan det høres ut som et problem med ballasterne, noe som ikke er et ukjent problem for E46 med xenon.
Gman Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 Jordinga har jeg ikke tenkt på så jeg får ta en titt på det. HVIS det er ballastene så er igjen spørsmålet: Kan jeg bruke ettermarkeds ballaster som er kompatibelt med OEM?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Det med jordinga er jo et problem relatert til baklyktene som ikke er ditt problem. Vet at andre her på forumet har benyttet ballaster fra ettermarkedleverandører uten problemer, men som sagt ville jeg begynt med å bytte pærene i begge lyktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå