passebmw Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Da har jeg endelig fått begynnt å gjøre noe med ix'n jeg kjøpte i fjorhøst. Kjøpte den som prosjekt. akkslinger, diff d som hører med framme, lå i bagasjerommet. Å motor skulle visnokk være nyoverhalt.. Har gått litt tid, men nå er akkslingene å det montert, å bilen er endelig prøvekjørt for første gangen.. Var noe uling fra drivverket, noe som viste seg å være av att jeg var litt snartenkt når jeg gikk til innkjøp av felger, å valgte 8,5 og 9x17 fra GS. (215/235) Liker bilen sånn ellers å felgene veldig godt, så har veldig lyst å sette tilbake til vanlig rwd. Panseret var ikke skikkelig festet når jeg hentet den fra verkstedet, så det løsnet så klart på hovedveien så blir bestilt ett i glassfiber å panserlåser nå Ellers har bilen 30mm apex understell, kvasskam, nyoverhalt motor?, rieger fangere, 16" og 17" alu. bremser f+b..+ div småtteri jeg ikke husker nå. Ellers så er det småting som må gjøres med bilen. hendel til langlys, abs lampa lyser,noen dårlige vinduspakninger.. Så viss tiden og lysten strekker til, så ska den være rimelig klar til sommeren 2011. Skal prøve å få tatt bedre bilder inn og utvendig. Planer: Hellakkering (Red fire pearl innkjøpt) fjerne lister, emblemer, antenne... FK stoler (bestilt) Prøve å få tilpasset 2seters baksete. Baklykter (innkjøpt) DE framlykter Chip (innkjøpt) m pedaler, ratt og girmasjett (innkjøpt) mtech 1 eller 2 fangere. Valsing Fjærbeinstag fram og bak. Polyflex komp Greenrør Monovisker (innkjøpt) Sideblinklys (montert) Batteri 75A (montert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 25, 2010 Share Skrevet Mai 25, 2010 Så ut som et kurrant utgangspunkt det der utav det jeg så. Den Rieger GTS stylinga er ikke helt min stil, men det er jo en smaksak Men likte godt baklyktene og setene du la ut bilde av. De baklyktene der er de fineste man får til E30 etter min mening. MYE penere enn de fæle startec lyktene alle vil ha på E30. Felgene var knallstilig på den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passebmw Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 tatt noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gravstein Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Husk att du må ha lik dim på felger og dekk, vist ikke så ryker fordelings kassa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå