Gå til innhold

Prosjekt ix

passebmw
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig fått begynnt å gjøre noe med ix'n jeg kjøpte i fjorhøst.

Kjøpte den som prosjekt. akkslinger, diff d som hører med framme, lå i bagasjerommet. Å motor skulle visnokk være nyoverhalt..

Har gått litt tid, men nå er akkslingene å det montert, å bilen er endelig prøvekjørt for første gangen..

Var noe uling fra drivverket, noe som viste seg å være av att jeg var litt snartenkt når jeg gikk til innkjøp av felger, å valgte 8,5 og 9x17 fra GS. (215/235)

Liker bilen sånn ellers å felgene veldig godt, så har veldig lyst å sette tilbake til vanlig rwd.

Panseret var ikke skikkelig festet når jeg hentet den fra verkstedet, så det løsnet så klart på hovedveien :P så blir bestilt ett i glassfiber å panserlåser nå :)

Ellers har bilen 30mm apex understell, kvasskam, nyoverhalt motor?, rieger fangere, 16" og 17" alu. bremser f+b..+ div småtteri jeg ikke husker nå.

Ellers så er det småting som må gjøres med bilen. hendel til langlys, abs lampa lyser,noen dårlige vinduspakninger..

Så viss tiden og lysten strekker til, så ska den være rimelig klar til sommeren 2011.

Skal prøve å få tatt bedre bilder inn og utvendig.

Planer:

Hellakkering (Red fire pearl innkjøpt)

fjerne lister, emblemer, antenne...

FK stoler (bestilt)

Prøve å få tilpasset 2seters baksete.

Baklykter (innkjøpt)

DE framlykter

Chip (innkjøpt)

m pedaler, ratt og girmasjett (innkjøpt)

mtech 1 eller 2 fangere.

Valsing

Fjærbeinstag fram og bak.

Polyflex komp

Greenrør

Monovisker (innkjøpt)

Sideblinklys (montert)

Batteri 75A (montert)

5oqaw1pwee3t83iu9emi.jpg

9xjwk98gsrnp37myw4w2.jpg

edeafgqaedw1tobgl8de.jpg

2dadcn482pj8y3ji27ln.jpg

eisfdg5l1tfaj89d0mr0.jpg

7xldeaalmebx3vc5ltyf.jpg

kj56uby82uemy9c2f26x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som et kurrant utgangspunkt det der utav det jeg så. Den Rieger GTS stylinga er ikke helt min stil, men det er jo en smaksak :) Men likte godt baklyktene og setene du la ut bilde av. De baklyktene der er de fineste man får til E30 etter min mening. MYE penere enn de fæle startec lyktene alle vil ha på E30.

Felgene var knallstilig på den bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...