Endre Hånde Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Kjøper R888 eller tilsvarende dekk i 225.45.17 235-245 går også! Både nytt og brukt (med mønster igjen). Sparco Evo, Recaro pole position, Saebelt, OMP osv bøttestoler kjøpes også. Om de er brukt, må de være fint brukt. Mcontour felger er også av interesse, gjerne enkeltvis eller parvis. Både for og bakfelger er interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 Spesiellt ute etter to stk bakfelger! ///M contour, men kjøper helt sett om det er nødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 dumt du ikke tok en titt i boden min, så kunne du sett om en av mine momo acropolis stoler falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 skulle ha gjort det kanskje ja. Selv om jeg av en eller annen grunn er skeptisk til MOMO. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Hallo. her er stolen jeg har en av til overs google bilde: http://carphotos.cardomain.com/ride_ima ... _large.jpg bilde av da jeg solgte de sist gang, men kjøpte de tilbake:) uten belter da viewtopic.php?p=1327742 den jeg skal selge står på en e36 sjåførstol understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Pris da Kim? Liker egentlig ikke disse utseendemessig.. Men er de billige nok, så kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 veit ikke jeg du, de er drit gode å kjøre langt i.. skal ha den andre i e46`n.. når motoren kommer i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå