bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 ja daså, da er det ikke noe problem Hvordan vil du løse det? Opp til deg det. Enten forskudsbetaling, og jeg sender de i en konvolutt rett i postkassa di. ELLER at jeg sender i oppkrav 200+ frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2010 Forskudsbetaling er jo det beste, men med tanke på sikkerthet lønner deg seg med oppkrav. Men det går nok bra bare jeg får noe kontaktinformasjon Send meg en melding så kan du få adresse og det du trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 26, 2010 Share Skrevet Mai 26, 2010 Har sendt deg PM med full info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Takk! Da mangler jeg bare hvite blinklys bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcushs Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Da begynner bilen å komme seg på veien igjen. Byttet til ny clutch, svinghjul, viftereim og snart ny dynamo Nå er jeg på utkikk etter hvite hovedblinlys bak og foran. Så hvis noen har noen billige til salgs så er jeg interessert. Ikke lenge til det blir full shinning av bilen med luftfilter bytte, oljefilter bytte og oljebytting. rensing av tekstiler, plast og gummi. Snart noen nye sommerdekk også Felger når pengene står til rådighet Tips til noen felger som kan passe bra? tenkte rundt 17"/18" felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå