E39_Cato Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 er en bensin bil, men er kun ramme, forstilling og bakstilling med dekk på begge. samt ett e46 karosseri på den.. går for 400 kr! må hentes! skal prøve å ordne bilde så fort som mulig om noen er intr!
E39_Cato Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 tønsberg vestfold.. får du mottatt mms? og mulighet til og legge inn for meg kanskje? datan her er ikke kjempe snill
E39_Cato Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 kan til nød sendes mot forskuddsbetaling!
janO Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Om du vet litt om den hjelper det på. Hvilken fabrikat? Kyosho? thundertiger? Traxxas? 1:10 eller 1:8 skala? Motoren var ikke med? Hvilken stand? Helt nedkjørt med utslitte diffhus?
E39_Cato Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Skrevet Mai 26, 2010 skal prøve å forklare så godt jeg kan, tross i null peil på rc. kyosho skall på den ihvertfall og ramme.. er fint hvis jeg kan sende ett bilde til noen og noen har mulighet til og legge inn.. er tank på den.. tror den har vært 4wd men "bygd" om til 2wd.. dempere osv er der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå