Beivakongen Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Kjøpte meg en del gule lyspærer på ebay for og bruke på bilen min men de er så dårlige at gulfargen brenner opp og de slutter og funke etter noen dager! Har lett litt irunt men finner ikke noen som selger gule pærer av skikkelig kvalitet her i landet.
Wacman Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 hva med de blå fra würth? gir det gule/orange lyset i blinklyset,men har et blåskinn når du ser pæra fra utsiden av lykta.
LK Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Jeg har Osram Diadempærer i bilen min,har holdt i 5 år og like fine. Og du slipper speilegglooken
Eksos Skrevet Mai 26, 2010 Skrevet Mai 26, 2010 Det er hovedlysa du leter etter pærer til sant? Ser mange annbefaler blinklys.. Kjøp Xenon med 3000k, det lyser fint og gult, samtidig som det lyser bra opp! Men IKKE ettermonter xenon med mindre du har linselys, da ender du bare opp med å blende alt av møtende trafikk.. Xenon kjøper du billig på http://www.vvme.com
Beivakongen Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 Er til hovedlys og tåkelys jeg er på leting til.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå