opeth84 Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Noen som kunne tenke seg å hjelpe meg med dette? Har en basskasse med 2x10 element i, samt en 4-kanalers forsterker som jeg skulle gjerne fått satt i bilen min. Har "startpakke" med diverse ledninger,sikring etc. Denne har ikke cd-veksler og forsterker, ser det ut til. Takk på forhånd!
opeth84 Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 ...seriøst.. INGEN? er snakk om over 20 stk som har vært innom allerede,men ingen som vil tilby å hjelpe en stakkar? o_O}
Flextron Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Skulle gjerne hjulpet deg.. men jeg bor ikke i Ålesund
2maz Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 } kom an... :S Søk, Les, utfør "Lær deg og fiske og du har mat hele livet. Få en fisk, og du har mat den dagen" Lykke til! En liten hjelp på veien ang sub i e39 jeg har skrevet om på et annet forum http://www.bilforumet.no/5-serien/252779-koble-forsterker-pa-orginal-spiller-i-bmw.html
AutoMartin Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Bruk litt tid å finn ut hvordan du kan gjøre det sjøl, og lær hvor gøy det er å beherske noe nytt;-) Dette er ikke vanskelig. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå