OAKB Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hei. Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg. Jeg feilsøkte i går kveld på takluka for å finne ut hvorfor den ikke virker. Noen ganger er det lys i bryteren, men med en gang du trykker på den, så går lyset av. Etter mye drit, så fant jeg ut at det ikke kom strøm frem til sikringen under panseret. Jeg prøvte å sette 12V rett på sikringen og da virket takluken helt fint. Så problemet må vel ligge mellom sikringen og batteriet en plass ? Noen som har snøring ? Takker veldig for svar =)
marcushs Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Virker hvertfall som det er dårlig kontakt eller som du sier at det ligger noe mellom sikringen og batteriet en plass. Har litt av samme problemet. Takluken fungere bare av og til og knappen lyster bare av og til. Mitt problem er enten dårlig kontakt eller at det er et releè som er gåent. Virker jo som du har funnet problemet. Men ikke alltid like lett å vite hva man skal gjøre med det
OAKB Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Skrevet Mai 27, 2010 ja det er liksom det...hehe...det er et helvete når du må prøve å finne ut hva som er feil i en el. krets =( Noen som vet hva som ligger i mellom sikring og batteri ? og hvor? En plass i mellom der må det vel være noe som skruer av og på spenningen når tenningen går på/av ? Eller ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå