Mjørgen Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Få sammen en prosjekt tråd nå kristian! Med masse bilder:-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Jo jo, vi får se på nyåret;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Gleder meg til å se dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Forventer prosjekt tråd her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Ødlegger vel ikke noe med å ta ut den høvelbenken av en M30! heller høvelbenk enn v8! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Nå er jeg mildt sagt forvirra her. Har fått tilbud om å kjøpe en strøken e46 m3 til en veldig gunstig pris, noe som frister fælt. Men om jeg kjøper den må jeg selge e30 m3'n.. Har lenge hatt trua på e46 m3 med presse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 kjøp e46 du Kristian, så selger du e30'n til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2011 Hehe, greit det Eirin;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Nei D e altfår ny bil kristian!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 kjøp e46 du Kristian, så selger du e30'n til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå