Rumenimu Skrevet Mai 27, 2010 Share Skrevet Mai 27, 2010 jaja.. da var det årets fjasko gjordt.. skulle bestille 6 emblemer men klarte og kjøpe 60!!!!! Derfor skal noen av disse nå selges.. de er 18x10mm Nypris på disse er Emblem, M fælge www6321 NOK 41,00 / NOK 51,25 fra Koed.. sikkert dyrere her.. men selger de for 50 kr pr stk, kan sende i oppgrav men da kommer det i tilegg.. Forhåndsbetaler du sender jeg det i brev og det står jeg for.. hvis du da kjøper 4 eller flere.. kjøper du 4 eller flere går de for 45kr pr stk Send meg PM eller ring meg på tlf: 91791684 Kan også møtes på Hamar hvis du bor i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2010 ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 På GS koster de 62,54- Så her er det penger og spare.. Merkene går unna også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 jaja.. da var det årets fjasko gjordt.. skulle bestille 6 emblemer men klarte og kjøpe 60!!!!! Derfor skal noen av disse nå selges.. de er 18x10mm Nypris på disse er Emblem, M fælge www6321 NOK 41,00 / NOK 51,25 fra Koed.. sikkert dyrere her.. Hva mener du med dyrere her? Det står jo pris i NOK (norske kroner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 jaja.. da var det årets fjasko gjordt.. skulle bestille 6 emblemer men klarte og kjøpe 60!!!!! Derfor skal noen av disse nå selges.. de er 18x10mm Nypris på disse er Emblem, M fælge www6321 NOK 41,00 / NOK 51,25 fra Koed.. sikkert dyrere her.. Hva mener du med dyrere her? Det står jo pris i NOK (norske kroner) Koed er i Danmark.. GS er i norge og der koster de 62 kr. Han som kjøpte av meg i går sa at han hadde fått pris på 95kr pr stk. Dessuten kan man spare frakt også her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 det er sant,men den norske prisen står jo der "NOK 51,25" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Ja, men la nå fyren få selge de for 50 kr stk da. Man tjener jo fortsatt 1kr på det! Sikkert billigere og få sendt de innenlands enn ifra danmark uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Jeg gidder ikke gi de bort, jeg har selv betalt 51,24 pr stk. Jeg kunne jo ha referert til GS sine priser at jeg hadde kjøpt de der og sagt jeg ville ha 60kr for de.. men samma det. Jeg selger de for den prisen jeg har sagt og ferdi med det. Hvis man vil kjøpe fra koed eller gs og betale oppkrav på 200+ så greit for meg. Dessuten så sender jeg de fraktfritt hvis du forhåndsbetaler.. hvis man kjøper 4 eller flere.. Penger spart for den som kjøper det også.. Møtte en fyr her på hamar i går som bodde i Oslo, men hadde vært på Kløfta på noe som da kjørte de ektra milene opp hit for og handle 5 stk da der han hadde hørt på pris var 95kr pr stk.. Da betalte han 225 kr isteden for 475 som der han hadde fått pris.. Men for all del, vil du ikke ha så ikke gidd og skriv her engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 jeg mente ikke noe negativt med prisen,bare for å rette på "missforståelsen" men siden vi først er inne på det så er det ikke store prisforskjellen som allerede er nevnt (1kr) MEN du sparer deg for frakta så da er det jo litt å hente på det lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Altså, hittentil er det ingen som har kjøpt minder enn 4 stk. og da sparer de over 6kr pr stk, pluss frakt. Er igjen flere folkens, så send PM og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 sikker på du ikke har handlet de fra ebay til 1 kr stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Ja det er jeg sikker på.. men hva har det med noe og gjør? Eller om jeg så hadde laget de selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå