Evenol Skrevet Mai 27, 2010 Skrevet Mai 27, 2010 Hei, Dette er vel et godt tegn på at toppakningen er gåen? Har prøvd å lufte slik i evigheter til ingen nytte. Er ingen tegn på at toppakningen er gåen (ikke vann i olja, ikke hvit røyk etc). Motoren går varm bare ved ekstra harde pådrag(les: til sperra ca.). Ved normal kjøring er det ikke problemer. bavaria ordna biffen
Dekkbrenneren Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 kjør inn på et verksted som kan måle om det er CO i kjølvannet, de skrur av lokket på radiator/expansjonstank og holder en eller annen slags føler der, burde ikke koste noe, tar 2 min.
SpiderPig Skrevet Mai 28, 2010 Skrevet Mai 28, 2010 Har du prøvd å fylle ekspansjonstanken helt opp? damp fra lufteskruen tyder veldig på luft i systemet. En kompis hadde samma problem på 320`n sin, da stoppa vi motoren å fylte til det rann over, utrolig mye som rann etter..
Evenol Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 Har du prøvd å fylle ekspansjonstanken helt opp? damp fra lufteskruen tyder veldig på luft i systemet.En kompis hadde samma problem på 320`n sin, da stoppa vi motoren å fylte til det rann over, utrolig mye som rann etter.. Ja, har stått å fylt på i evigheter. Systemet er lufta etter riktig metode, og dette har vi prøvd maange ganger.
Evenol Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Skrevet Mai 29, 2010 kjør inn på et verksted som kan måle om det er CO i kjølvannet, de skrur av lokket på radiator/expansjonstank og holder en eller annen slags føler der, burde ikke koste noe, tar 2 min. Ok. Da skal jeg få prøvd dette.
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Ligner også veldig på de symptomene jeg hadde når termostaten var gåen. Den åpna seg ikke på 100 *C engang når jeg prøvde å koke den i kasserollen
OLEZZ Skrevet Mai 29, 2010 Skrevet Mai 29, 2010 Termostat er ny. Vi lufta etter boka. på med varme osv, skru ut lufteskruen, helle på vann til det ikke kommer luftbobler / vannbobler ut av skruen, på med lokk. starte opp. Etterfylle vann. Er nok komp i kjølevann her gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå